2023 metais „Volkswagen“ buvo populiariausias prekės ženklas tarp naujų elektromobilių pirkėjų Lietuvoje. Lyginant su 2022-aisiais, Vokietijos gamintojo elektromobilių pardavimai išaugo net 152 proc., o per metus klientams iš viso buvo pristatyti 393 vien tik elektra varomi automobiliai. Tokius rezultatus lėmė ambicingas ir strategiškai kryptingas darbas, o taip pat didėjantis ID. šeimos modelių populiarumas. ID.4 ir ID.3 praėjusiais metais buvo vieni perkamiausių elektromobilių Lietuvoje, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„2019 metais pristatytas visam pasauliui ir po metų atvykęs į Lietuvą pirmos kartos ID.3 buvo gerokai daugiau nei vien naujos kartos elektromobilis. Tai buvo modelis, įkūnijęs mūsų pasiryžimą tapti populiariausiu elektromobilių gamintoju visų trijų šalių rinkose. Praėjus vos trejiems metams šis tikslas jau pasiektas tiek Lietuvoje, tiek Latvijoje. Visa tai pavyko pasiekti nuosekliai įgyvendinant e. mobilumo strategiją visuose organizacijos lygiuose – pradedant gamintoju ir importuotoju, baigiant atstovybėmis. 2024-aisiais sieksime padidinti elektromobilių rinkos dalį ir tapti neginčijamais elektromobilių rinkos lyderiais. Šiais metais „Volkswagen“ mini savo veiklos 30-metį Baltijos šalyse. Šia proga pristatomi specialūs kainų pasiūlymai drauge su plečiama ir tobulinama ID. modelių gama užtikrins dar didesnį patrauklumą klientams, kurie jau išreiškė savo palaikymą, išskirdami mus kaip geriausią pasirinkimą elektromobilių rinkoje“, – kalba „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalims Justas Nekrošius.
Užėmė didžiausią rinkos dalį
2023-aisiais „Volkswagen“ užėmė 17 proc. Lietuvos naujų elektromobilių rinkos. Perkamiausi prekės ženklo elektromobiliai 2023-aisiais Lietuvoje buvo ID.4 (187 parduoti automobiliai) ir ID.3 (167 automobiliai). Vokietijos gamintoja 2023 metais klientams Lietuvoje iš viso pristatė 2897 automobilius, iš kurių 393 buvo varomi vieni elektra, taigi elektromobilių pardavimų dalis siekė 13,6 proc.
Lyginant su ankstesnių metų rezultatais, „Volkswagen“ elektromobilių pardavimai Baltijos šalyse išaugo daugiau nei dvigubai. 2022-aisiais tik 5 proc. visų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje parduotų prekės ženklo automobilių buvo varomi vien elektra, o 2023 metais – jau 11 proc. Vykstančius pokyčius taip pat gerai iliustruoja ir Lietuvos elektromobilių rinkos augimas, kuris praėjusiais metais siekė net 60,4 proc.
Siekdama išlaikyti lyderio pozicijas elektromobilių rinkoje „Volkswagen“ ne tik pristatys naujus ID. šeimos modelius, bet ir atnaujins šiuo metu siūlomų automobilių technologijas. Pavyzdžiui, patobulinus populiariojo ID.4 miesto visureigio elektros pavaros valdymo programinę įrangą padidės šio modelio viena įkrova nuvažiuojamas atstumas.
2023-aisiais – beveik 5 mln. automobilių
2023 metais „Volkswagen“ viso pasaulio rinkose klientams pristatė maždaug 4,87 mln. automobilių. Elektromobilių pardavimai išaugo net 21,1 proc., o pirkėjams per metus buvo pristatyta 394 tūkst. naujų vien elektra varomų automobilių.
ID. šeimos modelių paklausa augo visame pasaulyje – per metus vien JAV buvo parduota maždaug 38 tūkst., o Vokietijoje – 30 tūkst. vien elektra varomų ID.4 miesto visureigių. Atnaujintas ir dar pažangesnis ID.3 buvo itin populiarus Kinijoj, kur per metus buvo parduota 75 tūkst. elektrinių hečbekų.