Įgyvendindama strateginius pokyčius ir siekdama kryptingai augti ateityje, mobilių mokėjimų kompanija „Vipps MobilePay“ paskelbė apie planus iki gegužės pabaigos uždaryti padalinį Vilniuje, rašoma įmonės pranešime žiniasklaidai.
Šiuo metu „Vipps MobilePay“ Vilniaus padalinyje dirba 100 darbuotojų, kuriuos tiesiogiai paveiks gegužės pabaigoje planuojamas padalinio uždarymas.
„Tai buvo pats sunkiausias sprendimas, kurį turėjome priimti „Vipps MobilePay“. Nors planuojami pokyčiai neabejotinai sukels iššūkių mūsų darbuotojams Vilniuje, tačiau šis sprendimas yra platesnės organizacinės strategijos, kuria siekiame supaprastinti ir sukurti tvirtesnę įmonės struktūrą, dalis“, – sako Rune Garborg‘as, „Vipps MobilePay“ generalinis direktorius.
Šiuo metu bendrovė valdo keturis technologijų centrus Osle (Norvegija), Aarhus‘e, Kopenhagoje (Danija) ir Vilniuje. „Vipps MobilePay“ vadovų komanda nusprendė padalinių skaičių sumažinti iki trijų.
„Planuojamas sprendimas uždaryti padalinį Vilniuje jokiais būdais nėra susijęs su čia dirbančių kolegų pastangomis ar rezultatais. Jų atsidavimas darbui buvo nepriekaištingas, todėl noriu padėkoti visiems mūsų darbuotojams, dirbantiems Vilniuje“, – sako R. Garborg‘as.
„Vipps MobilePay“ susitarė dėl partnerystės su „Danske Bank“ Lietuvoje, kuris daugiau nei 40-čiai „Vipps MobilePay“ darbuotojų pasiūlys darbą su lygiavertėmis pareigomis ir darbo užmokesčiu, kokį jie šiuo metu turi „Vipps MobilePay“.
„Nepaisant sudėtingų aplinkybių, norime pateikti „Danske Bank“ Lietuvoje darbo pasiūlymus daugiau nei 40-čiai „Vipps MobilePay“ darbuotojų. Būdami vienu didžiausiu darbdavių ir IT centrų Lietuvoje, nuolatos ieškome profesionalų, padedančių įgyvendinti strateginius banko tikslus. Mes itin vertiname galimybę vienu metu pateikti virš 40 darbo pasiūlymų pripažintiems IT talentams“, – sako Giedrius Dzekunskas, „Danske Bank“ Lietuvoje vadovas.
Nors „Danske Bank“ neteikia bankinių paslaugų Lietuvoje, tačiau banko paslaugų ir technologijų centre Vilniuje dirba daugiau nei 4700 darbuotojų, kurie teikia paslaugas „Danske Bank“ klientams globaliu mastu.
Kitiems darbuotojams „Vipps MobilePay“ įsipareigoja teikti visapusišką pagalbą, įskaitant bendradarbiavimą su įdarbinimo agentūromis ir greitesnį paraiškų teikimo bei kandidatų vertinimo procesą visoms atviroms „Danske Bank“ Lietuvoje pozicijoms.
„Dabar pagrindinis mūsų tikslas – suteikti saugumą ir naujas galimybes visiems mūsų kolegoms Vilniuje“, – teigia Rune Garborg‘as, „Vipps MobilePay“ generalinis direktorius.