Po visą automobilių rinką sukrėtusios COVID-19 pandemijos „Renault“ grupė 2023 metais atsitiesė ir smarkiai padidino savo pardavimo apimtis visame pasaulyje. Lyginant su 2022-aisiais, praėjusiais metais pardavimas augo 9 proc., o per metus iš viso buvo parduota daugiau nei 2,2 mln. grupės automobilių. Augimą fiksavo visi trys „Renault“ grupei priklausantys prekės ženklai.
Atsigaunant globaliai automobilių rinkai, Prancūzijos gigantė „Renault“ grupė 2023 metais demonstravo įspūdingus rezultatus. Iš viso praėjusiais metais ji pardavė 2 235 345 „Renault“, „Dacia“ bei „Alpine“ ženkleliais papuoštus automobilius visame pasaulyje. Lyginant su 2022-aisiais, fiksuotas 9 proc. augimas.
Kalbant vien tik apie Europą, „Renault“ grupė Senajame žemyne pardavimo apimtis augino net 18,6 proc. Bendrai visos Europos automobilių rinka praėjusiais metais augo 13,9 proc.
Prie visos grupės sėkmės itin daug prisidėjo puikūs „Renault“ prekės ženklo rezultatai. 2023 metais minėtam gamintojui pavyko pasiekti 9,4 proc. augimą, o visame pasaulyje parduotos 1 548 748 šio prekės ženklo transporto priemonės.
„Renault“ ir toliau išlieka geriausiai parduodamu prancūzišku prekės ženklu pasaulyje. Savo ruožtu Europoje „Renault“ taip pat užfiksavo puikų augimą ir aplenkė rinkos vidurkį: lyginant su 2022 metais, šis rodiklis išaugo 19,3 proc.
Savo ruožtu „Dacia“ prekės ženklas demonstravo dar didesnį augimą. 2023 metais „Dacia“ pardavimo apimtis didino 14,7 proc., o iš viso parduotas 658 321 minėtos markės automobilis. Tokius rezultatus lėmė naujas „Dacia“ prekės ženklo identitetas, paremtas keturiais kertiniais modeliais: „Sandero“, „Duster“, „Jogger“ ir „Spring“. Šių visų modelių pardavimais, lyginant su 2022 metais, taip pat augo.
Įkandin „Renault“ bei „Dacia“ sekė ir trečiasis grupės prekės ženklas „Alpine“. Vis daugiau vairuotojų susidomėjimo sulaukiantis vardas praėjusiais metais pardavimo apimtis augino 22,1 proc. Iš viso pernai buvo parduota 4 328 vnt. minėtos markės automobilių visame pasaulyje.
„Renault“ grupė toliau tęsia ir elektrifikacijos plėtrą. Atsižvelgdama į klientų poreikius, ji priėmė technologinius sprendimus, kurie pasiteisina, ir spartina savo pastangas vykdyti energetikos pertvarką.
Tai lėmė, kad atitinkamai augtų hibridinių ir visiškai elektrinių transporto priemonių paklausa. Štai Europoje „Renault“ prekės ženklas sustiprino savo pozicijas ir užėmė trečią vietą elektrifikuotų transporto priemonių srityje. Tą nulėmė didžiulis pirkėjų susidomėjimas „Megane E-Tech“ modeliu, kuris užima 2,2 proc. visiškai elektrinių transporto priemonių rinkos.
Savo ruožtu „Dacia Jogger HYBRID 140“, parduodamas nuo 2023 metų sausio, sudaro daugiau kaip 25 proc. visų „Jogger“ pirkėjų užsakymų. Tuo metu „Dacia Spring“ išlaiko savo vietą Europos mažmeninės prekybos elektromobiliais lyderių trejetuke.