Pastarieji metai automobilių rinkoje buvo itin sudėtingi. Daugelis gamintojų susidūrė su įvairiausiomis problemomis, kurias įtakojo tiekimo grandinės sutrikimai. Tačiau situacijoje rinkoje gerėja, o tai leidžia gamintojams fiksuoti ir didėjančius pardavimus.
Tarptautinė automobilių gamybos korporacija „Stellantis“ neseniai pasidalino naujausia informacija apie savo transporto priemonių pardavimus Europoje. Tokius prekinius ženklus kaip „Peugeot“, „Citroen“ ar „Opel“ valdanti bendrovė pernai užfiksavo 5,9 proc. išaugusius pardavimus, o tai leido įsitvirtinti antroje vietoje Europoje.
„Stellantis“ užimama rinkos dalis Europoje dabar siekia 18,4 proc. Bene geriausius rezultatus ši tarptautinė bendrovė fiksuoja komercinio transporto rinkoje, kur pernai užėmė net 30 proc., o pardavimai, lyginant su 2022 metais, išaugo maždaug 15 proc. Gamintojas fiksuoja augančius pardavimus ir elektromobilių segmente.
Pranešama, jog „Stellantis“ gaminamų elektrinių automobilių pardavimai išaugo 14 proc., o Europoje užimama rinkos dalis dabar pasiekė 14,2 proc. Tiesa, nors šie skaičiai gali atrodyti džiuginantys, verta atsižvelgti į tai, kad elektrinių transporto priemonių rinka sparčiai auga tiek dėl susirūpinimo aplinkosauga, tiek dėl skirtingų šalių vyriausybių paskatų.
Automobilių gamintojas pernai pristatė keletą populiarių elektromobilių, o tarp jų – „Fiat 500e“, „Opel Corsa Electric“ ar „Peugeot e-208“.
„Stellantis“ pažymi, jog puikius rezultatus pavyko fiksuoti pagrindinėse Europos rinkose – Prancūzijoje, Vokietijoje, Italijoje, Ispanijoje ar Jungtinėje Karalystėje.
Verta paminėti ir tai, jog „Stellantis“ iki šių metų pabaigos siekia padvigubinti visiškai elektrinių automobilių asortimentą Europoje.