Naujų elektrinių ir elektrinių-baterinių traukinių atvykimui besiruošianti ir savo veiklos tvarumą didinanti LTG grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ žengia svarbų žingsnį. Bendrovė su projektavimo kompanija „Skaitmeninis lapas“ pasirašė naujo elektrinių traukinių priežiūros depo projektavimo sutartį. Naujasis traukinių depo pastatas bus projektuojamas šiuo metu veikiančio elektrinių traukinių depo teritorijoje Naujojoje Vilnioje, rašoma „Lietuvos geležinkelių“ pranešime žiniaskalidai.
„Lietuvos geležinkelių“ nuotr.
„Naujasis traukinių depas bus pritaikytas tiek šiuo metu kursuojančių, tiek šiuo metu Šveicarijos kapitalo kompanijos „Stadler Polska“ gaminamų elektrinių keleivinių traukinių priežiūrai. Šiam projektui keliami ambicingi tikslai: depas turės atliepti ir šiandienos, ir ateities poreikius, jis bus įrengtas laikantis įsipareigojimų tvarumui ir aukščiausių energinio efektyvumo standartų.
Tai mums padės užtikrinti dar efektyvesnę ir aplinkai draugiškesnę veiklą ir patrauklesnes darbo sąlygas ir modernią darbo vietą traukinių techninę priežiūrą užtikrinantiems darbuotojams“, – sako laikinasis „LTG Link“ vadovas Gediminas Šečkus.
Projektavimo darbų metu bus sukurti elektrinių traukinių priežiūrai būtini architektūriniai, techniniai ir dizaino sprendimai. Bendrovė „Skaitmeninis lapas“ taip pat įsipareigojo užtikrinti būtinus inžinerinius ir poveikio aplinkai tyrimus, parengti projektinius pasiūlymus ir juos pristatyti visuomenei bei suteikti statinio projekto vykdymo priežiūros paslaugas.
Naujojo depo projektavimo darbų viešojo pirkimo vertė siekė 845 tūkst. eurų. Planuojama, kad jie bus baigti iki 2025 m. – iš karto po to numatoma skelbti projekto rangos viešąjį pirkimą.
Primenama, kad „LTG Link“ iš Šveicarijos traukinių gamintojos „Stadler“ grupės įmonės perka 15 naujų elektrinių ir elektrinių-baterinių traukinių. Šiuo metu pagal „LTG Link“ užsakymą projektuojami traukiniai atitiks itin aukštus kokybės ir komforto reikalavimus bei bus varomi žaliąja elektros energija. Pirkdama šiuos traukinius „LTG Link“ taip pat įsigys ir traukinių techninės pagalbos paslaugas itin ilgam laikotarpiui – iki pat 2037 m. Tarp numatytų paslaugų – atsarginių dalių tiekimas, techninė pagalba ir konsultacijos naujų traukinių eksploatavimo bei jų priežiūros klausimais.