Pasaulinis lyderis DSP (skaitmeninių signalų apdorojimo) bei analoginių puslaidininkių technologijų srityje išplečia techninę aptarnavimo struktūrą vietos kalbomis bei įsteigia naują biurą su visoje Europoje nemokamu telefono numeriu.
Tęsdama savo įsipareigojimą pasiūlyti naujus puslaidininkių sprendimus greitai augančioms rinkoms „Texas Instruments“ (TI) [NYSE: TXN] paskelbė, kad atidarė naują klientų aptarnavimo centrą bei atstovybę Prahoje (Čekijos Respublika), praplėsdama jau įkurtų biurų Varšuvoje, Maskvoje bei Stambule tinklą bei praplėsdama savo vietinį klientų aptarnavimą Rytų Europos rinkose. TI taip pat dabar siūlo nemokamą klientų aptarnavimo centro Europoje telefono numerį (+00800-ASK-TEXAS), kuriuo gali naudotis klientai 26 regiono valstybėse, bei suteikia galimybę tiesiogiai kalbėtis su TI techniniu ekspertu viena iš dešimties kalbų.
Prahos klientų aptarnavimo centras yra antrasis tokio tipo TI centras šiame regione, įkurtas sekant sėkmingu jau veikiančio centro Freising, Vokietijoje, pavyzdžiu. Abu centrai, pasiekiami tuo pačiu nemokamu numeriu, suteikia projektuotojams inžinieriams galimybę lengvai gauti informaciją apie reikiamą TI produktą bei techninį aptarnavimą, ir taip sudaro galimybę greitai susisiekti su ekspertu TI inžinieriumi viena iš dešimties kalbų, kuriomis kalbama regione. Naujasis klientų aptarnavimo centras Prahoje, orientuotas į Rytų Europos šalis bei siūlantis aptarnavimą lenkų, čekų, vengrų bei rusų kalbomis, yra naujausia TI pastanga plėsti klientų aptarnavimą šiose šalyse po to, kai neseniai buvo atidaryta rusiška interneto svetainė, surengti apmokymai rusų kalba, bei įvyko naujausia TI kūrėjų konferencija Maskvoje šių metų balandį.
„TI strategija - būti kuo arčiau savo klientų,“ pasakė Jean-Francois Fau, TI prezidentas Europai, Artimiesiems rytams bei Afrikai (EMEA). "Daryti viską, kad inžinieriams būtų kuo lengviau pasiekti TI techninius ekspertus, kurie kalba jų kalba, yra esminė mūsų strategijos dalis, ir, augant Rytų Europos rinkoms, mes ir toliau gerinsime savo aptarnavimo lygį, kad padėtum savo klientams sėkmingiau dirbti.“
Įsikūrusi Dalase, Teksaso valstijoje, TI turi virš 30 000 darbuotojų visame pasaulyje, o jos pajamos 2006 m. viršijo 14 milijardų JAV dolerių. Europoje, Artimuosiuose Rytuose bei Afrikoje (EMEA) TI turi biurus 19 valstybių, įskaitant 12 tyrinėjimo bei projektavimo centrų bei sudėtingą BiCMOS/CMOS lustų gamyklą Freising, Vokietijoje.
TI klientų aptarnavimo centras pasiekiamas taip:
-- Daugiakalbiu nemokamu numeriu visoje Europoje: +00800-275-83927 (+00800-ASK-TEXAS)
-- Aptarnavimo rusų kalba numeriu (tik mokamas numeris): +7-(495)-98-10-701.
-- Tarptautiniu numeriu (ten, kur nėra nemokamo numerio): +49-8161-80-2121
-- TI svetainė: http://www.ti.com
-- Svetainė rusų kalba: http://www.ti.com/ru.
-- TI platintojai Rytų Europoje: „EBV Elektronik“, „Compel“, „Silica“ („Avnet“ kompanija), „Scantirus“, „Spoerle“ („Arrow“ kompanija)