Globali paieškos sistemų situacija neturėtų stebinti: 2023 m. spalio mėn. „Google“ užėmė 91,55 proc. rinkos dalies, o „Bing“ – tik 3,11 proc. „Microsoft“ paieškos sistema 2022 m. spalio mėn. užėmė 3,59 proc. rinkos dalies, vadinasi, per pastaruosius dvylika mėnesių ji dar labiau smuko.
„Bing“ rinkos dalis išlieka neįspūdinga, nepaisant „ChatGPT“ integracijos, kuri turėjo mesti iššūkį „Google“ dominavimui paieškos srityje pirmą kartą per daugiau nei du dešimtmečius. „Microsoft“ partnerystė su „OpenAI“ sukėlė šoką „Google“ ir smarkiai sumažino jos akcijų kainas, tačiau, kaip paaiškėjo, prognozės, kad „ChatGPT“ ir „Bing“ partnerystė sumažins „Google“ rinkos dalį, buvo labai perdėtos.
Remiantis duomenimis, per pastaruosius dvylika mėnesių „Bing“ rinkos dalis iš tikrųjų sumažėjo visame pasaulyje ir JAV, kur nuo 2022 m. spalio mėn. iki 2023 m. spalio mėn. ji sumažėjo nuo 7,4 proc. iki 6,89 proc. Jei šie duomenys ką nors rodo, „Bing“ ne tik nesugeba nurungti „Google“, bet iš tikrųjų praranda rinkos dalį, nepaisant savo dirbtinio intelekto galimybių.