Bendrovė „LG Electronics Inc.“ (LG) paskelbė, kad 2023 m. trečiojo ketvirčio konsoliduotos pajamos sudarė 20,7 trilijono KRW (14,5 mlrd. EUR pagal Europos Centrinio Banko vidutinį ketvirčio valiutos kursą), o veiklos pelnas – 996 mlrd. KRW (696,7 mln. EUR) – tai antri didžiausi trečiojo ketvirčio rodikliai bendrovės istorijoje. Įspūdingus rezultatus lėmė tiek pagrindinis LG buitinės technikos verslas, tiek transporto priemonių sprendimai – vienas iš būsimų bendrovės augimo variklių. Buitinės technikos segmentas per metus daugiau nei dvigubai padidino veiklos pelną, o transporto priemonių sprendimai pasiekė rekordinį veiklos pelną.
Geri rezultatai atspindi nuoseklų bendrovės progresą įgyvendinant 2030 m. ateities viziją, todėl, nepaisant užsitęsusio ekonomikos nuosmukio, bendrovė generavo solidžias pajamas ir pelną. Praėjusių metų liepą paskelbtos LG 2030 m. vizijos esmė – sutelkti dėmesį į B2B plėtrą, su technine įranga nesusijusių verslo modelių inovacijas ir naujų augimo variklių kūrimą bei įsigijimą, siekiant neapsiriboti tik buitinių prietaisų gamyba, o tapti išmaniųjų gyvenimo sprendimų įmone, galinčia sujungti ir išplėsti įvairias erdves ir patirtis.
Prie pajamų augimo labai prisidėjo B2B sektoriaus, įskaitant automobilių dalis ir šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo (ŠVOK) sistemas, plėtra – tai buvo pagrindinis veiksnys, lėmęs antrą pagal dydį trečiojo ketvirčio rezultatą bendrovės istorijoje. Šiais metais B2B sektoriaus pajamos gerokai išaugo ir sudarė apie 35 proc. visų pajamų.
B2B segmentams ekonominės sąlygos daro mažesnę įtaką nei B2C segmentams, o tinkamai suplanavus verslą galima tikėtis stabilių pajamų ir pelno. Dar vienas pranašumas – gamintojo efektas, kuris gali padėti plėtoti tvirtus ilgalaikius santykius su klientais ir užsakovais. LG planuoja plėsti savo augimo galimybes šioje srityje, neapsiribodama vien tik B2B produktų tiekimu, ir pradėti teikti didelės pridėtinės vertės verslo sprendimus, susijusius su tiekiamais produktais. Tikslas – iki 2030 m. padidinti B2B pajamas iki daugiau nei 40 trilijonų KRW (28 mlrd. EUR).
Trečiojo ketvirčio veiklos pelnas per metus ir per ketvirtį padidėjo daugiau nei 30 proc. Didžiausią įtaką pelningumui turėjo bendrovės verslo modelio naujovės – ne techninės įrangos sprendimų, pvz. turinio ir prenumeratos paslaugų, derinimas su tradiciniais techninės įrangos produktais, pvz. buitiniais prietaisais ir televizoriais. Anksčiau vienkartinės pajamos buvo registruojamos tada, kai produktas būdavo parduodamas. Dabar tai virto nuolatinėmis pajamomis, gaunamomis iš sprendimų naudojimo platformose, įdiegtose milijonuose prietaisų, kuriais naudojasi LG vartotojai.
Kurdama ir įgydama naujų augimo variklių, LG siekia investuoti į perspektyvias įmones, kurios turi ne tik didelį potencialą, bet gali sukurti sinergiją su esamomis įmonėmis. Investicijos į elektromobilių įkrovimą – puikus tokios strategijos pavyzdys. Nuo kitų metų bendrovė, bendradarbiaudama su įvairiais partneriais, planuoja pasaulinę plėtrą šioje srityje.
Sklandus bendrovės 2030 m. vizijos trijų ramsčių – spartaus bendrovės augimo (B2B), pelno generavimo (ne techninė įranga) ir įmonės vertės didinimo (nauji augimo varikliai) – veikimas ir stabilus progresas rodo LG pažangą siekiant „trigubo 7“ (7 proc. ar didesnis vidutinis augimas ir veiklos pelnas bei 7 proc. ar didesnis įmonės vertės ir EBITDA santykis).
Ketvirtąjį ketvirtį LG ir toliau sutelks dėmesį į verslo portfolio pertvarkos spartinimą, siekdama išlaikyti spartų augimą B2B sektoriuje, kuriame pirmauja transporto priemonių komponentų sprendimai, ir didinti pagrindinių produktų linijų pardavimą artėjant metų pabaigos sezonui. Bendrovė taip pat planuoja optimizuoti efektyvumą tobulindama paklausos prognozavimą, kad ateityje užtikrintų stabilų pelningumą.
„LG Home Appliance & Air Solution Company“ trečiojo ketvirčio pajamos siekė 7,46 trilijono KRW (5,21 mlrd. EUR), o veiklos pelnas – 504,5 mlrd. KRW (352,6 mln. EUR). Veiklos pelnas, palyginti su ankstesniais metais, išaugo daugiau nei dvigubai dėl didelio konkurencingumo bendroje verslo veikloje, įskaitant gamybą, viešuosius pirkimus ir logistiką. Palyginti su praėjusių metų trečiuoju ketvirčiu, pajamos išliko didelės, nes, reaguojant į sumažėjusią paklausą, buvo strategiškai pakeistos produktų linijos, taip pat išplėtotos B2B linijos, įskaitant ŠVOK, dalis ir įmontuojamuosius prietaisus. LG planuoja pasinaudoti ŠVOK sistemų elektrifikavimo ir anglies dioksido išmetimo mažinimo tendencijomis, kad paspartintų savo B2B augimo tempą. Pavyzdžiui, Jungtinėse Amerikos Valstijose bendrovė neseniai įsipareigojo imtis veiksmų, kuriais remiamas Kalifornijos tikslas iki 2030 m. įdiegti šešis milijonus elektrinių šilumos siurblių. LG taip pat aktyviai plečia savo ŠVOK asortimentą naujomis specializuotomis lauko oro sistemomis. Ketvirtąjį ketvirtį bendrovė sieks inicijuoti buitinės technikos paradigmos pokyčius su „LG ThinQ UP 2.0“ ir plėsti paslaugų ir prenumeratos verslą. Šiaurės Amerikoje jau išleistos keturios patobulintos „ThinQ UP“ funkcijos, spartinančios klientų patirties naujovių diegimą.
„LG Vehicle component Solutions Company“ trečiojo ketvirčio pajamos siekė 2,5 trilijono KRW (1,7 mlrd. EUR), o veiklos pelnas – 134,9 mlrd. KRW (94,3 mln. EUR) ir buvo didžiausias tarp visų trečiojo ketvirčio pajamų ir veiklos pelno rodiklių. Bendrovė spartina augimo tempą, remdamasi stabiliu tiekimo grandinės valdymu ir užsakymais, kurie, kaip tikimasi, iki metų pabaigos pasieks 100 trilijonų KRW (70 mlrd. EUR). Tikimasi, kad šiais metais šio verslo padalinio metinės pajamos pirmą kartą viršys 10 trilijonų KRW (7 mlrd. EUR) ir taps pagrindine LG augimo varomąja jėga. Tikimasi, kad augimas vis dar bus nuosekliai didėjantis dėl spartaus perėjimo prie elektra varomų transporto priemonių ir didėjančios pridėtinės vertės dalių paklausos, nepaisant tam tikrų nuogąstavimų dėl laikino paklausos sulėtėjimo automobilių dalių pramonėje. Atsižvelgdama į šiuos pokyčius, LG planuoja išlaikyti augimo tempą, sutelkdama dėmesį į didelės pridėtinės vertės projektus ir regioninės gamybos spartinimą „LG Magna“ gamykloje Ramos Arizpėje, Meksikoje.
„LG Home Entertainment Company“ trečiojo ketvirčio pajamos siekė 3,57 trilijono KRW (2,49 mlrd. EUR), o veiklos pelnas – 110,7 mlrd. KRW (77,4 mln. EUR). Bendrovė išlaikė pelningą augimą veiksmingai valdydama rinkodaros išlaidas, nepaisant padidėjusių skystųjų kristalų ekranų kainų, taip pat diversifikavo pelno šaltinius, remdamasi turinio ir paslaugų verslo, pagrįsto išmaniosios televizijos platforma, augimu. Augant turinio ir paslaugų rinkai, bendrovė sparčiau pereina nuo produktais grindžiamo verslo prie platformomis grindžiamo žiniasklaidos ir pramogų verslo. Šiuo tikslu LG ne tik plečia bendradarbiavimą su įvairiais turinio teikėjais, bet ir atnaujina televizorių operacines sistemas, kad klientai galėtų naudotis įvairesniu turiniu. Tikimasi, kad iki 2026 m. televizorių su „webOS“, kuri yra LG turinio ir paslaugų verslo pagrindas, skaičius pasieks 300 mln. vienetų.
„LG Business Solutions Company“ trečiojo ketvirčio pajamos siekė 1,33 trilijono KRW (929 mlrd. EUR), o veiklos nuostoliai – 20,5 mlrd. KRW (14,3 mln. EUR). Tiek pajamos, tiek pelningumas sumažėjo dėl smukusios IT produktų paklausos. Išliekant sudėtingoms verslo sąlygoms, bendrovė ir toliau diegia naujoves klientų poreikiams, siūlydama aukščiausios kokybės IT produktus, pavyzdžiui, komercinius ekranus ir sulankstomuosius nešiojamuosius kompiuterius, kurie užtikrina individualiems poreikiams pritaikytus sprendimus.LG taip pat daro pažangą skatindama elektromobilių įkroviklių verslą – vieną iš naujų bendrovės augimo variklių.