Išmaniųjų telefonų gamintojų ir automobilius gaminančių bendrovių partnerystė tampa neatsiejamas dalykas. Jeigu anksčiau tokių bendradarbiavimo pavyzdžių buvo labai nedaug – situacija šiandien yra visiškai kitokia.
Kinijos automobilių milžinė „Geely“ neseniai įsigijo „Meizu“, savo pirmąjį išmanųjį telefoną pristatė „Nio“, o sąsajų su telefonus gaminančia bendrove dabar turės ir vokiečių milžinė „Volkswagen“. Tiesa, kol kas nepanašu, kad VW ketina kurti savo išmanųjį.
Remiantis naujausia informacija, „Volkswagen“ programinės įrangos padalinys „Cariad“ suvienijo jėgas su Kinijos telefonų gamintoju „Vivo“. Pagrindinis tokio bendradarbiavimo tikslas - padidinti automobilių ir išmaniųjų telefonų sąveiką, ir taip praplėsti šių dviejų objektų integracijos ribas.
„Cariad“ ir „Vivo“ įkūrė bendrą inovacinę laboratoriją „Mobile & Mobility Fusion Joint Innovative Lab (M2 Lab)“, o pagrindinis to tikslas – sukurti vientisą sąsają tarp išmaniojo telefono ir automobilio. Akivaizdu, kad komunikacija tarp transporto priemonės ir daugelio mūsų turimų išmaniųjų įrenginių tampa vis didesniu gamintojų prioritetu.
Pranešama, jog „M2 Lab“ kurs programinės ir aparatinės įrangos sprendimus, kurie padėtų susieti išmanųjį telefoną su transporto priemone bei įgalintų kuo daugiau išmaniųjų mobilumo paslaugų. Ši tendencija įgauna vis didesnį pagreitį, nes vartotojų apetitas sklandžiai integruoti jų išmaniuosius įrenginius ir elektromobilius sparčiai auga.
Ši partnerystė jau davė apčiuopiamų rezultatų. VW ir „Vivo“ įkurta inovacijų laboratorija pradėjo kurti „Gamebase“ sprendimą, kuris leidžia telefonu žaisti žaidimus automobilio priekinėje dalyje esančiame ekrane. Taip pat sukurta programėlė „Touch&Go“, kuri leidžia stebėti ir nuotoliniu būdu valdyti kai kurias automobilio funkcijas.
Vokiečių milžinės priimtas sprendimas gali tapti itin labai svarbiu žingsniu, siekiant išlaikyti aukščiausias pozicijas besikeičiančioje automobilių rinkoje. Automobilių gamintojai jau ne tik parduoda naujus modelius - jie vis dažniau tampa dar vienu jūsų skaitmeninės patirties elementu.
VW jau turi skaudžios patirties, kuomet dėl programinės įrangos privalėjo atidėti elektrinio „Porsche Macan“ išleidimą. „Volkswagen“ jau ne vienerius metus turi didelių problemų su savo sprendimais, skirtais valdyti papildomas automobilių galimybes, o „Vivo“ patirtis ir turime resursai gali tapti tikru išsigelbėjimu. Kaip bebūtų, ar tai atneš naudos – parodys tik laikas.