Keturių svarbiausių modelių pardavimai vis dar auga
„Dacia Sandero“ pardavimai siekė 199516 automobilių arba 18,3 % daugiau negu per tą patį praeitų metų laikotarpį. „Sandero“ išlaiko savo, kaip rinkos lyderio, poziciją asmeninių automobilių pardavimų srityje Europoje nuo 2017 m*.
„Dacia Duster“ pardavimai ūgtelėjo 4,1 %, palyginti su tuo pačiu 2022 m. Laikotarpiu - parduoti 154460 vienetai,. Šis modelis Europoje išlieka tarp trijų pirmaujančių transporto priemonių asmeninių visureigių klasėje*.
„Dacia Jogger“ pardavimai išaugo 76,1 % iki 70932 vienetų per šių metų pirmus 9 mėnesius. Šis modelis pirmauja C segmento mažmeninės prekybos pardavimuose (išskyrus visureigius)*.
„Dacia Spring“ automobilių parduota 44262 arba 40,6 % daugiau negu per tą patį laikotarpį praeitais metais. Šis automobilis Europoje išlieka populiariausių elektromobilių trejetuke*.
Pažanga visose didžiausiose Europos rinkose
„Dacia“ pardavimai padidėjo 19,6 % Europos asmeninių automobilių rinkoje, kuri išaugo 16,9 %.
Europos lengvųjų automobilių pardavimuose „Dacia“ rinkos dalis siekė 4,4 %, o tai 0,1 procentiniu punktu daugiau, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2022 m., nepaisant nepalankaus rinkodaros kanalų pakeitimo poveikio rinkai.
Atsižvelgiant į „Dacia“ istorinį pagrindinį klientų ratą, šis modelis išlieka tarp trijų Europos lyderių, užimdama 8,4 %* rinkos dalį.
Baltijos šalyse, „Dacia“ rinkos dalis išlieka stabili (3,8 %), nors pardavimų apimtys palyginus su 2022 m. augo. Per 2023 m. pirmus 9 mėnesius viso buvo įregistruoti 2301 „Dacia“ markės automobiliai arba 6,82 % daugiau, palyginti su 2022 m. (2154 vnt.).
Lietuvoje „Dacia“ toliau stiebiasi pardavimuose bei išsilaiko 8 vietoje populiariausių markių dešimtuke. Per 2023 m. pirmus 9 mėnesius parduota 958 automobiliai arba 23,29 % daugiau nei per tą patį laikotarpį 2022 m. (777 vnt.), o užimama rinkos dalis išaugo 0,7 procentinio punkto. „Dacia“ išlieka lydere „B“ segmente, kur su 19,1 % dalimi karaliauja „Sandero“. Miesto visureigių klasėje „Duster“ yra trečias pagal populiarumą automobilis Lietuvoje.
Nors Latvijoje „Dacia“ asmeninių automobilių ir visureigių pardavimų apimtys traukėsi vos 0,12% ir iš viso sudarė 810 vienetų arba vos vienu automobiliu mažiau nei per tą patį laikotarpį pernai. „Dacia“ užima 4-ą vietą pagal mažmeninės prekybos pardavimus su 2 modeliais tarp 15 lyderių. „Sandero“ yra pimas „B“ segmente“, o „Duster“ yra 2-oje vietoje populiariausių kompaktiškų miesto visureigių klasėje.
Estijoje „Dacia“ sekasi prasčiausiai. Čia gamintojas yra 12 vietoje tarp visų markių. Parduoti 533 automobiliai, arba 33 vienetais (5,3 % mažiau nei 2022 m. (566 vnt.)) mažiau nei pernai. Šalyje „Dacia“ užima 2,6 % rinkos dalį. „Dacia Sandero“ modelis yra trečias pagal populiarumą „B“ segmente, tačiau „Duster“ yra parduodama daugiausiai. T.y. kas antras parduotas „Dacia“ automobilis yra „Duster“.
„Dacia“ įsigijo daugiau kaip 8 milijonai klientų
2023 m. „Dacia“ peržengė 8 milijonų parduotų automobilių ribą. „Dacia“ prekių ženklo padėtis ir strategija vis patraukia naujų klientų.
2023 m. pradžioje pristatyta „Extreme“ modifikacija sulaukė didelės sėkmės ir dabar sudaro 1/3 klientų užsakymų.
„Dacia“ sėkmės istorija tęsiasi, nes per 2023 m. pirmus 9 mėnesius apimtys padidėjo 16,7 %. Turint strategiją, kai nuolat peržiūrimos esminės savybės, kartu siūlant geriausią kainos ir aptarnavimo santykį, nuo 2004 m. „Dacia“ patraukė daugiau kaip 8 milijonus klientų ir įtvirtino savo kaip Europos antro geriausio mažmeninio prekybininko poziciją. Labai vertiname klientų mums rodomą pasitikėjimą“, sake Xavier Martinet, „Dacia“ vyresnysis viceprezidentas rinkodarai, pardavimui ir veiklai.
* 2023 m. rugpjūčio mėn. pabaigos rezultatai / rugsėjo mėn. pabaigos rezultatų nėra.
Lengvųjų automobilių mažmeninis pardavimas Europoje = Austrija, Belgija, Kroatija, Čekija, Danija, Suomija, Prancūzija, Vokietija, Vengrija, Italija, Liuksemburgas, Nyderlandai, Norvegija, Lenkija, Portugalija, Rumunija, Slovakija, Slovėnija, Ispanija, Švedija, Šveicarija, Jungtinė Karalystė.