Staigus hibridinių elektrinių transporto priemonių 48 % augimas iki 127 224 vienetų leido „Renault“ prekių ženklui padaryti ženklią pažangą elektrifikuotų automobilių rinkoje. Dėl šio staigaus hibridinių elektrinių transporto priemonių pardavimų augimo bendri elektrifikuotų automobilių pardavimai pakilo 19 % iki 200.000 vienetų. Šią žymią sėkmę užtikrino hibridinių elektrinių „Austral“ ir „Arkana“ modelių pardavimai, siekę atitinkamai 65 % ir 55 %. Be to, Europoje pasirodžiusio „Espace“ pardavimai buvo daug žadantys Prancūzijoje ir Ispanijoje, todėl planuojama juos plėsti kitose Europos šalyse nuo 2023 m. spalio mėn.
„Megane E-Tech“ elektromobilio pardavimai viršijo 35 000 vienetų šiais metais. Šis modelis reikšmingai prisidėjo prie „Renault“ elektromobilių pardavimų ir siekė beveik 54 % arba 64 854 vienetus. Europoje „Megane E-Tech“ modelis sudaro 2,2 % elektromobilių rinkos.
Plečiant šio prekių ženklo elektromobilių asortimentą, „Scenic E-Tech“ elektromobiliais, kurie buvo pristatyti Miuncheno automobilių parodoje 2023 m. rugsėjo mėn., bus prekiaujama per visus 2024 m. Užsakymus „Scenic E-Tech“ elektromobiliams bus galima pateikti nuo 2023 m. pabaigos.
„Renault“ prekių ženklo C segmento modelių reikšmė bendruose pardavimuose vis didėja, nes jų iš viso parduota 190 535 vienetų arba 36 % daugiau. „Austral“ labai prisidėjo prie šios sėkmės, nes per pirmus 9 mėnesius jų buvo parduota 60 305, o „Arkana“ pardavimai stabiliai augo iki 59 542.
Nepaisant nuolatinių tiekimo sunkumų, „Renault“ pasiekia užsibrėžtus mažmeninės prekybos tikslus ir išlaiko optimalų pardavimų lygį – daugiau kaip kas antra transporto priemonė parduodama fiziniams asmenims. Mažmeninės rinkodaros priemonių efektyvumas nuo 2023 m. pradžios pasiekė 50 %, o tai 7 punktais daugiau negu rinkos vidurkis (43 %).
„Renault“ toliau pirmauja lengvųjų komercinių automobilių rinkoje, o pardavimai auga dviženkliais procentų skaičiais. Per 2023 m. pirmus 9 mėnesius pasauliniai pardavimai pasiekė 281 404 vienetus (+21 %), o pardavimai Europoje pakilo 26 % iki 214 255 vienetų, rinkai išaugus 14 %.
Tokius dinamiškus rezultatus Europoje skatino pagrindinių šio prekių ženklo gaminių – „Express“ (+25 %), „Kangoo“ (+33 %), „Trafic“ (+29 %) ir „Master“ (+13 %) – sėkmė.
Spalio 25 d. „Renault“ pristatys savo tarptautinį veiksmų planą iki 2027 m. kartu su naujuoju „Renault Kardian“ – pirmu gaminių plėtroje už Europos ribų dalyvaujančiu modeliu.