„TrendForce“ praneša, kad dėl nuolat didėjančių OLED gaminių matmenų ir ambicingų aukščiausio lygio prekės ženklų planų 2023 m. OLED monitorių tiekimas gali pasiekti stulbinantį 508 000 vienetų skaičių – tai yra astronominis 323 % metinis augimas.
Iki 2024 m. OLED monitorių pasiūla bus dar didesnė, o gaminių dydžiai ir specifikacijos dar įvairesni. Pridėkime prie to dviejų pirmaujančių Korėjos panelių gamintojų 27 ir 31,5 colių OLED panelių debiutą, ir arenoje prasidės kovos. Prognozuojama, kad tokia dinamika paskatins OLED monitorių tiekimą peržengti trokštamą milijono vienetų ribą per metus.
Kalbant apie rinkos dalį, „Samsung“ yra pasirengusi 2023 m. antrąjį pusmetį smarkiai padidinti OLED monitorių tiekimą ir užimti 27 % rinkos dalį, o tai atitinka LGE rezultatus. Neatsilikdama nuo jų, „Dell“ įnirtingai skatina savo 34 colių monitorių pasiūlą, tikėdamasi užimti daugiau nei 20 % rinkos. Tuo tarpu ASUS, neseniai strategiškai įsitvirtinusi OLED monitorių sektoriuje, šiais metais siekia užimti 9 % rinkos dalį.
Kalbant apie OLED monitorių dydžius, 2023 m. daugiausia dėmesio bus skiriama 34 colių monitorių segmentui, kuris, kaip prognozuojama, užims 37 % rinkos. Nuo jo nedaug atsilieka 27 colių monitorių grupė su 32 %, o po jos seka 49 colių monitoriai su maždaug 14 %. 45 colių kategorija užima 10 % rinkos dalį. Žvelgiant į 2024 m., „TrendForce“ prognozuoja, kad 27 colių monitoriai išplės savo pozicijas ir taps labiausiai perkamu OLED gaminiu. Be to, „Samsung Display“ ir „LG Display“ didina savo 31,5 colių OLED panelių gamybą, todėl ateinančiais metais šio dydžio monitorių rinkos dalis gali viršyti 10 %.