Pirmąjį 2023 m. pusmetį „LG Electronics“ (LG) pardavė daugiau nei 1,33 mln. OLED televizorių ir pasiekė naują pardavimų rekordą. LG, žinomas OLED televizorių lyderis, jau 10 metų diegia naujoves šioje srityje. LG vėl apgynė lyderio poziciją aukščiausios klasės televizorių srityje ir įtvirtino LG OLED kaip paties geriausio aukščiausios klasės televizoriaus statusą.
Rinkos tyrimų bendrovės „Omdia“ duomenimis, per pirmuosius šešis mėnesius pagal bendrą parduotų gaminių kiekį LG užėmė daugiau nei 55 proc. pasaulinės OLED televi-zorių rinkos.
Televizorių rinkoje ir toliau vyrauja tendencija, kad didesni televizoriai yra laikomi ge-resniais. Kadangi vis daugiau žmonių nori didesnių televizorių savo namuose, 75 colių ar didesni modeliai sudarė net 11,4 proc. visų OLED televizorių pardavimų. Per pasta-ruosius penkerius metus vidutinis parduotų OLED televizorių kiekio augimas viršijo 90 proc. per metus. Išlikdamas šios augančios tendencijos priešakyje LG vėl dominuoja rinkoje, užimdamas išskirtinę 64,2 proc. visų OLED televizorių, kurių įstrižainė didesnė nei 75 coliai, pardavimų dalį.
Šį naują didelių aukščiausios klasės televizorių poreikį LG siekia patenkinti 2023 m. antroje pusėje, pasiūlydamas revoliucinį LG SIGNATURE OLED M televizorių (modelis 97M3), kuris buvo pristatytas liepos mėnesį ir kurį taip pat galima įsigyti Baltijos šalyse. Jame įdiegtas pirmasis pasaulyje 4K 120 Hz belaidis sprendimas, leidžiantis klientams lengvai susikurti savo svajonių interjerą.
Nepaisant pasaulinės televizorių rinkos nuosmukio, LG atkakliai stiprino savo turimų atsargų valdymą ir užsitikrino didesnį pelną, kartu aktyviai laikydamasis strateginio po-žiūrio į aukščiausios kokybės ir itin didelius ekranus. Šis darbas labai pasiteisino – dabar LG OLED televizoriai sudaro apie 30 proc. visų bendrovės pajamų iš televizorių.
2023 m. pirmąjį pusmetį iš viso buvo parduota daugiau nei 92 mln. televizorių, o tai prilygsta praėjusių metų pirmojo pusmečio rezultatams. OLED televizorių segmente, kuriame jau kelerius metus pirmauja LG, šiemet jau yra peržengta 2 mln. pardavimų riba.
OLED televizoriai toliau užkariauja pasaulinę televizorių rinką – per pirmąjį pusmetį jie atnešė 9,3 proc. visų pajamų. „Omdia“ prognozuoja, kad OLED televizorių pardavimai ir toliau didės- tarp aukščiausios klasės televizorių, kurių kaina viršija 1 500 JAV dolerių, jiems numatoma ne mažesnė kaip 43 proc. pajamų dalis.