Lietuvoje ir JAV veikianti skaitmeninė vestuvių ir renginių planavimo platforma „Breezit“ paskelbė pritraukusi 1,9 mln. Eur finansavimą. Išankstinį pasirengimo plėtrai etapą kuravo rizikos kapitalo įmonė „Practica Capital“, o surinktas lėšas „Breezit“ planuoja panaudoti plėtrai Kalifornijoje ir dirbtinio intelekto galimybėms platformoje vystyti. Joje pateikiama išsami informacija apie renginio vietos ir paslaugų teikėjų kainas, kuri padeda planuojantiems renginius surasti bei rezervuoti jų poreikius ir biudžetą atitinkančias šventės paslaugas.
„Breezit“ buvo sukurta Vilniuje dar pandemijos metu, o veiklą pradėjo vykdyti naudodama prekės ženklą „Foxywedding.lt“ ir visą dėmesį skyrė poroms, planuojančioms vestuves. Platformą pritaikius įmonių renginių, įmonių darbuotojų laisvalaikio ir privačių švenčių planavimui bei nuo 2022 metų pabaigos veiklą pradėjus vykdyti Pietų Kalifornijoje, bendrovė pakeitė prekės ženklą į „Breezit“, kuris tikslingiau atspindi globalius bendrovės siekius ir įvairių renginių planavimo galimybes.
Platforma vartotojams padeda sutrumpinti renginio planavimo trukmę iš karto pateikdama tikslias paslaugų teikėjų kainas, paslaugų teikimo sąlygas bei užimtumą. Platformoje siūloma daugiau nei 2 tūkst. renginių vietų bei paslaugų teikėjų, veikiančių dviejose šalyse – Lietuvoje ir JAV.
„Supaprastinome renginių planavimo procesą apjungdami visas pagrindines paslaugas vienoje vietoje bei teikdami pirmenybę kainų skaidrumui. Pasidalindami informacija, kurią įprastai užtrunka surinkti, padedame vartotojams lengviau ir greičiau rasti tai, ko ieško, o taip pat padedame taupyti laiką ir pinigus renginių vietų ir smulkaus verslo savininkams, pritraukdami jiems klientus, kurie jau žino, ko nori savo šventei“, – sako „Breezit“ generalinis direktorius ir vienas iš įkūrėjų Artūras Asakavičius.
Užuot naršius daugybėje atskirų interneto svetainių ir socialinių tinklų profilių, nuolat teiraujantis apie kainas bei užimtumą, renginius planuojantys asmenys gali peržiūrėti daugybę šventės vietų, didžėjų, fotografų, floristų, maisto tiekėjų ir kitų paslaugų teikėjų pasiūlymų vienoje vietoje, įskaitant visą informaciją apie kainas, taip sutaupydami daug laiko, kurį būtų skyrę el. laiškų rašymui ir siuntimui atskiriems asmenims.
Naudojimasis „Breezit“ platforma vartotojams nieko nekainuoja, o paslaugų teikėjai „Breezit“ sumoka metinę narystę, todėl vartotojai platformoje mato realias kainas, kurias paslaugų teikėjai siūlytų kreipiantis į juos tiesiogiai.
„Nors renginių rinkoje yra keletas didelių žaidėjų, ji neįtikėtinai atsilieka, kalbant apie skaitmenizavimą. Čia vis dar dominuoja seni skelbimų portalai, kurie neatitinka besikeičiančių vartotojų poreikių gauti informaciją realiu laiku. „Breezit“, galima sakyti, užpildė šią spragą, nes platforma sukurta taip, kad skaitmeninis renginių planavimas būtų kuo sklandesnis ir išmanesnis. Toks į technologijas orientuotas požiūris į naujų rinkų kūrimą yra būtent tai, kas skatina mus pasitikėti šia partneryste“, – teigia „Practica Capital“ partneris Arvydas Bložė.
Iš pradžių „Breezit“ sulaukė investuotojų dėmesio po sėkmingo platformos paleidimo Lietuvoje, kur ji jau talpina virš 1,5 tūkst. paslaugų teikėjų bei sulaukia nuo 30 tūkst. iki 45 tūkst. vartotojų kiekvieną mėnesį. Tačiau, ištyrusi keletą skirtingų rinkų JAV, bendrovė įkūrė papildomą biurą Los Andžele ir pradėjo veiklą Pietų Kalifornijos regione bei toliau tęsia plėtrą Šiaurės Kalifornijoje. „Breezit“ šiuo metu bendradarbiauja su 805 renginių vietomis ir paslaugų teikėjais JAV, aptarnaudama 15 tūkst. aktyvių vartotojų per mėnesį, kurių skaičius nuolat auga.