„Capcom“ prezidentas Haruhiro Tsujimoto, pareiškęs, kad vaizdo žaidimų kainos yra per mažos, neabejotinai sulauks žaidėjų bendruomenės kritikos. Neseniai vykusioje Tokijo žaidimų parodoje H. Tsujimoto sakė, kad kūrimo sąnaudos dabar yra maždaug 100 kartų didesnės nei „Famicom“ [„Nintendo Entertainment System“] laikais, tačiau programinės įrangos kainos labai nepadidėjo.
Nors žaidėjai tikriausiai nenori to girdėti, Tsujimoto turi pagrįstų argumentų. Jo minimu laikotarpiu AAA žaidimai neretai buvo parduodami už 50 ir daugiau JAV dolerių. Įvertinus infliaciją, šiandien tai yra beveik 120 JAV dolerių, tačiau šiuolaikiniai AAA žaidimai tik dabar pasiekia 70 JAV dolerių kainą.
„Taip pat reikia didinti darbo užmokestį“, – sakė Tsujimoto. „Atsižvelgdamas į tai, kad darbo užmokestis auga visoje pramonėje, manau, kad [žaidimo] vieneto kainų didinimas yra sveikas pasirinkimas verslui“, – pridūrė vadovas.
Šiuolaikiniai žaidimai taip pat yra daug sudėtingesni, o kai kurių geriausių žaidimų gamybos biudžetai iš tiesų yra milžiniški. Studijoms reikia kažkokio būdo susigrąžinti investicijas ir gauti šiek tiek pelno. Nebrangindami žaidimų gerokai daugiau, leidėjai turėjo sugalvoti kitų būdų, kaip iš žaidėjų gauti daugiau pinigų, įskaitant mikrotransakcijas ir DLC.
Bet kokiu atveju akivaizdu, kad kažkas turi keistis, nes dabartinis modelis yra netvarus. Tikėtina, kad AAA žaidimų kainos ir toliau kils virš 70 JAV dolerių ribos… žinoma, iš lėto, kad iš karto per daug neišsipūstų. Deja, mikrotransakcijos ir mokami DLC greičiausiai taip pat išliks. Kita susirūpinimą kelianti sritis – perdarymai ir perkėlimai į kitas platformas praėjus daugeliui metų po originalaus išleidimo. Abi šios sritys tampa vis brangesnės, todėl tokie projektai vis sunkiau įgyvendinami.