Tiesiogiai vartotojams pardavinėjančioms ir elektronine komercija užsiimančioms įmonėms dirbtiniu intelektu grįstus sprendimus tiekianti kompanija „Genus AI“ pranešė gavusi 6 mln. JAV dolerių rizikos kapitalo investiciją. Bendrovės iki šiol pritrauktų investicijų suma padidėjo iki 11 mln. JAV dolerių. Tarp naujų investuotojų yra gerai žinoma Silicio slėnyje įsikūrusi itin garsi tarptautinė skaitmeninės reklamos augimu užsiimanti bendrovė „Aleph Group Inc.“, taip pat privatūs investuotojai, tokie kaip „Treasure Data“ įkūrėjas ir generalinis direktorius Kazuki Ohta, „Heep Agency“ įkūrėjas Magnus’as Lundin’as, vienas iš „Oberlo“ (vėliau įsigyta „Shopify“) įkūrėjų Tomas Šlimas ir kiti.
Ši investicija leido „Genus AI“ tapti vienais iš lyderių tarp įmonių, kurios, pasitelkusios dirbtinį intelektą, leidžia tiesiogiai vartotojams pardavinėjantiems ir elektronine komercija užsiimantiems prekės ženklams didinti pardavimų augimą socialiniuose tinkluose, tokiuose kaip „Facebook“, „Instagram“, „TikTok“, „X“ ir „Pinterest“. Anksčiau bendrovė yra pritraukusi investicijų iš pirmaujančių rizikos kapitalo ir verslo angelų investuotojų Europoje ir JAV, pavyzdžiui, „Picus Capital“, „Transamerica Ventures“, „Maschmeyer Group Ventures“, „HDI“ ir kt.
Bendrovė planuoja investuoti į infrastruktūrą, taip pat įtraukti papildomų integracijų ir funkcijų į besiplečiančią dirbtinio intelekto platformą. Šiuo metu „Genus AI“ platforma yra viena iš lyderių kuriant generatyvinę reklamą tarp gerai žinomų JAV prekių ženklų.
„Vien tik šiais metais mes jau sugeneravome daugiau nei 10 milijonų prekių vaizdų geriausiems prekių ženklams, tokiems kaip „Parks Project“, „Annie Selke“, „Awe Inspired“, „Peter Thomas Roth“ ir daug kitų. Dirbtinis intelektas keičia tai, kaip prekės ženklai auga ir bendrauja su savo vartotojais. Mūsų tikslas yra pasiekti, kad šios itin greitai besivystančios dirbtinio intelekto technologijos būtų prieinamos visiems, tad mes palaipsniui atveriame platformą mažesniems prekių ženklams“, – sakė dr. Tadas Jucikas, „Genus AI“ bendrasteigėjis ir generalinis direktorius.
„Genus AI“ komanda neseniai pranešė apie prekių katalogo generavimo galimybes „Facebook“, „Instagram“, „Pinterest“, „X“ ir „TikTok“ socialiniuose tinkluose. Nuo įmonės įkūrimo 2017 m. „Genus AI“ jau yra išleidusi įrankius reklamos tekstui, vaizdo klipams ir tikslinei auditorijai generuoti. Populiari JAV papuošalų įmonė „Awe Inspired“ sėkmingai naudojasi „Genus AI“ platforma. „Mums labai patinka „Genus AI“ prekių katalogo generavimo funkcija, – sakė Kristin Rose, „Awe Inspired“ plėtros direktorė. – Kiekvienoje reklamoje matomas mūsų prekės ženklo logotipas padeda lengviau mus atpažinti visose socialinių tinklų platformose. Automatinis vaizdų apdorojimas sutaupo daug laiko ir išteklių, leidžia susitelkti į kitus mūsų rinkodaros strategijų aspektus.“
„Genus AI“ yra rizikos kapitalo finansuojamas technologijų startuolis, centrinę būstinę neseniai perkėlęs iš San Francisko į Našvilį. 2019 metais įmonė įkūrė dirbtinio intelekto technologijų centrą Vilniuje, į kurį investavo daugiau kaip 3 milijonų JAV dolerių ir pritraukė pasaulinio lygio dirbtinio intelekto ir technologijų ekspertus.
„Dirbtinis intelektas mūsų pasaulį keičia vis greičiau. Smagu kurti pasaulinio lygio dirbtinio intelekto technologiją Lietuvoje. Čia turime ir noro, ir talentų, todėl privalome užimti stiprią poziciją globalioje arenoje technologijų susijusių su dirbtinio intelekto panaudojimu. Mes džiaugiamės galėdami investuoti į komandą ir dirbtinio intelekto technologijų plėtrą Lietuvoje.“ – sakė Genus AI bendra įkūrėjas ir CTO Viktoras Jucikas, kuris vadovauja Genus AI technologijų centrui Vilniuje. Pripažinimo tarp dirbtinio intelekto lyderių sulaukusi bendrovė taip pat priklauso Stanfordo „StartX“ bendruomenei ir 11-osios „South by Southwest (SXSW)“ konferencijos „Startup Pitch“ konkurse buvo išrinkta vienu iš geriausių startuolių.