Per pirmus aštuonis š. m. mėnesius „Renault“ padidino savo rinkos dalį ir užima penktąją vietą tarp automobilių prekių ženklų Lietuvoje. Prancūzų gamintojo lengvųjų automobilių pardavimas mūsų šalyje auga, o komercinių transporto priemonių rinkoje „Renault“ ir toliau užima pirmąją vietą – iš viso per minėtą laikotarpį registruotos 504 transporto priemonės.
„Renault“ 2023 m. sausio–rugpjūčio mėn. užėmė 5,6 proc. rinkos ir rikiavosi penktoje vietoje pagal naujų lengvųjų automobilių ir furgonų pardavimą Lietuvoje. Per minėtą laikotarpį iš viso šalyje buvo užregistruoti 1 207 minėtos markės automobiliai.
Į populiariausių naujų elektromobilių Lietuvoje klubą šiemet įstojo pilnai elektra varomas prancūzų kūrinys „Renault Megane E-Tech electric“. Šis modelis užima 5-ąją vietą elektromobilių hečbekų segmente mūsų šalyje. Iš viso per aštuonis š. m. mėnesius užregistruotos 24 minėtos ekologiškos transporto priemonės.
Savo ruožtu „Renault Clio“, kuris populiariausias „Renault“ lengvųjų automobilių asortimente, ypač mėgstamas verslo klientų. Bendrai visos šalies mastu minėtas modelis vadinamajame B segmente užima 4-ąją vietą. Nuo metų pradžios iki rugpjūčio pabaigos iš viso Lietuvoje užregistruoti 183 „Clio“ ženkleliu padabinti automobiliai. Beje, šis rezultatas pasiektas dar prieš pradedant prekiauti naujuoju „Clio“, kuris pristatytas praėjusį pavasarį.
„Renault“ šiemet išlaikė pirmąją vietą lengvųjų komercinių transporto priemonių segmente. Jame jau tradiciškai dominuoja „Renault Master“: sausio–rugpjūčio mėn. jį įsigijo 376 pirkėjai. Minėtas modelis dar 2021 m. užkopė į populiariausiųjų viršūnę furgonų iki 3,5 tonos kategorijoje bei iki šiol tvirtai išlaiko lyderystę.
Beje, mikroautobusų segmente antroji vieta atiteko kitam „Renault“ modeliui „Trafic“, kuris tuo pačiu užėmė pirmąją vietą vidutinių furgonų kategorijoje. Per pirmus aštuonis š. m. mėnesius Lietuvoje iš viso užregistruoti 87 „Renault Trafic“ automobiliai.