Tarptautinė siuntų bendrovė „Venipak“ skelbia užbaigusi svarbų strateginės plėtros etapą. Praėjusių metų pabaigoje pradėta ir ką tik užbaigta bendrovės plėtra Estijoje galutinai sujungė visas tris Baltijos šalis į bendrą paštomatų tinklą, kurį šiai dienai sudaro jau virš 600 paštomatų.
Šiuo metu artimiausi „Venipak“ planai susiję su Olandijoje įsigyta el. komercijos didmenininke ir tolimesne plėtra Vakarų kryptimi.
„Per pastaruosius keletą metų Baltijos šalyse vien į paštomatų tinklo plėtrą investavome apie 5 mln Eur. Šiai dienai jau turime daugiau nei 600 bekontakčių paštomatų: Lietuvoje - 251, iš kurių 41 – dar papildomai praplėstas, Latvijoje - 201, Estijoje – 151. Taip pat atnaujinome siuntų rūšiavimo terminalus, praplėtėme efulfillment infrastruktūrą. Šiandien galime drąsiai teigti, kad jau turime pilnai išvystytą paslaugų paketą ir infrastruktūrą Baltijos šalyse, o tai leidžia vos per 24 valandas siuntą pristatyti į bet kurią Baltijos šalį klientui patogiausiu būdu“, – sako „Venipak“ generalinis direktorius Justas Šablinskas.
Sandoris spartina plėtrą į Vakarus
Gegužės pabaigoje bendrovė paskelbė įsigijusi Olandijoje veikusią el. komercijos didmenininkę „Strengholt Entertainment BV“ ir savo verslo modelį papildžiusi didmeninės prekybos el. komercijai kanalais. Tuo pačiu Baltijos šalių verslui atsivėrė naujos galimybės prekiauti didžiausiose Europos ir pasaulio el. prekybos platformose.
„Šis sandoris mums tapo postūmiu plėstis į Vakarus, ypač kalbant apie visapusiško užsakymo išpildymo (angl. e-fulfillment) paslaugą. Baltijos šalyse esame sukūrę stiprią paslaugą, jaučiame didelį poreikį iš el. verslų, tad norime ją plėsti į kitas šalis ir kartu padėti augti mūsų klientams. „Strengholt Entertainment BV“ infrastruktūrą papildę logistikos kanalais, galėsime klientams – verslui ir galutiniams vartotojams – pasiūlyti greitą prekių pristatymą nepriklausomai nuo to, kur jie bebūtų. Vartotojams greita ir kokybiška paslauga šiandien yra ypač svarbu“, – komentuoja „Venipak“ vadovas.
Baltijos šalių verslui – kelias į pasaulį
Kaip pasakoja J. Šablinskas, po sandorio „Venipak“ veikla pasipildė tarpininkavimo paslaugomis tarp bendrovės klientų ir tokių prekių ženklų kaip „Amazon“, „Allegro“, „Zalando“, „Discogs“ ir t.t. Taip pat fizinių prekybos vietų, tokių kaip „Aldi“, „Lidl“, „Action“ ir pan.
„Tai reiškia, kad „Venipak“ tarpininkaus klientų produktus įvedant į užsienio rinkas – JAV, Europą, Aziją – per integracijas su „Amazon“ ir kitomis prekybos platformomis ir tiekimo grandinėse. Taip pat efulfillment paslaugą, kuri užtikrins, kad prekės bus arčiau kliento; rinkos, teisės ir rinkos reguliavimo konsultacijas, poreikio vertinimą ir kainodaros patarimus“, – vardija bendrovės generalinis direktorius.
Vadovo teigimu, el. komercijos verslas, bendradarbiaudamas su „Venipak“ patirs mažiau rizikos įeiti į naujas rinkas. Taip pat gaus geriausiai plėtros sąlygas atitinkančią strategiją, bus pasirūpinta ir logistikos infrastruktūra.