Praėjusių metų pabaigoje suformuota ir specializuotas IT sistemas pramonės ir logistikos įmonėms diegianti UAB „Pralo“ per pirmus šešis šių metų mėnesius prekių ir paslaugų pardavė už 1,48mln. litų. Šiemet įmonė užsibrėžė pasiekti 3mln. litų apyvartą.
Per pastarąjį pusmetį įmonėje buvo įtvirtintos dvi pagrindinės veiklos sritys: specializuotų verslo valdymo sistemų diegimas ir sistemų su elektronine ir IT įranga pramonei integravimas. Pasak „Pralo“ direktoriaus Egidijaus Klimašausko, daug dėmesio buvo skirta veiklos reorganizavimui, įmonės struktūros kūrimui, produktų portfelio formavimui, taip pat naujo produkto – maršrutų optimizavimo sistemos „Plantour“ – įsisavinimui. Naujasis produktas jau rado ir pirmąjį savo klientą – įmonių grupę „Biovela Group“.
„Pralo“ sukurta gamybos valdymo sistema „MeatMaster“, skirta gaminių ženklinimui ir užsakymų komplektavimui optimizuoti, per praėjusį pusmetį buvo diegiama AB „Kaišiadorių paukštynas“ ir UAB „Daivida“.
Per pirmąjį šių metų pusmetį, tęsiant sėkmingą bendradarbiavimą su ilgamečiu partneriu DIGI, maisto pramonės rinkai buvo pristatytos naujos kartos kompiuterizuotos svėrimo-etiketavimo linijos.
„Pralo“ pasirašė išskirtinės partnerystės sutartis su dviem pasaulyje pripažintais gamintojais – japonų kompanija „Anritsu Industrial Solutions“ ir „Linx Printing Technologies“. Šalia anksčiau siūlytos svėrimo, etiketavimo ir skanavimo įrangos, dabar „Pralo“ platins šių kompanijų gaminamą ženklinimo ir produktų saugos bei kokybės kontrolės įrangą.