Viena skaitmeninės elektronikos rinkos lyderių UAB BMS per pirmąjį 2007 m. pusmetį pasiekė 78,7 mln. litų apyvartą – 49 proc. daugiau nei tuo pačiu 2006 m. periodu (52,8 mln. litų).
„Tokį apyvartos šuolį pavyko pasiekti dėl išplėsto „BMS Megapolio“ parduotuvių tinklo, papildyto skaitmeninės įrangos prekių asortimento, taip pat sėkmingai įgyvendintų rinkodaros akcijų. Be to, gerėjant gyvenimo lygiui vis daugiau pirkėjų įsigyja itin modernią, aukštos kokybės skaitmeninę įrangą“, – komentavo BMS direktorius Artūras Afanasenka.
Pernai BMS atidarė šešias skaitmeninės įrangos parduotuves „BMS Megapolis“, ir dabar „BMS Megapolio“ tinklą Lietuvoje ir Latvijoje sudaro 13 parduotuvių, o iki šių metų pabaigos bus atidarytos dar dvi.
„Apyvartos augimui įtakos turėjo ir glaudi BMS partnerystė su pasaulinėmis kompiuterinės, vaizdo bei garso įrangos kompanijomis, palankiomis kainomis operatyviai pasiūlant skaitmeninių technologijų naujienas Lietuvos pirkėjams.
Glaudaus bendradarbiavimo bei sėkmingų rinkodaros veiksmų dėka BMS parduotuvėse gerokai išaugo „Dell“ kompiuterių, naują operacinę sistemą „Windows Vista“ pristačiusios „Microsoft“, taip pat HP, „Samsung“, „Canon“, LG produktų pardavimai“, – dėstė A.Afanasenka.
Iki 2006 metų BMS prekiavo kompiuterine įranga, o pernai išplėtė siūlomą asortimentą vaizdo bei garso įranga. Todėl šiais metais bendrovės pardavimus augino vis labiau populiarėjantys LCD ir plazminiai televizoriai, namų kino sistemos, muzikiniai centrai, mobiliojo ryšio telefonai. Be to, jau kelerius metus iš eilės sparčiai didėjo nešiojamųjų kompiuterių, skaitmeninių foto ir vaizdo kamerų, MP3 grotuvų pardavimai.
BMS vadovo A.Afanasenkos pastebėjimu, vis daugiau Lietuvos pirkėjų nebeieško įrangos žemų kainų prekių kategorijose. „Nuolat auga pirkėjų reikalavimai perkamos skaitmeninės įrangos kokybei, pripažintiems prekiniams ženklams, kokybę ir garantiją liudijantiems sertifikatams. Todėl ir ateityje stengsimės Lietuvos gyventojams ir įmonėms kuo operatyviau pasiūlyti pasaulines skaitmeninės elektronikos rinkos naujoves“, – pabrėžė BMS direktorius.
Per 2007 metus BMS planuoja pasiekti 225 mln. litų apyvartą – 44 proc. didesnę nei pernai (156,5 mln. litų).