Švedijoje įsikūrusios muzikos srautinio perdavimo paslaugos „Spotify“ mokamų abonentų skaičius šiuo metu pasiekė 220 mln.
Bendrovė savo 2023 m. antrojo ketvirčio pajamų skambutyje paskelbė, kad jos abonentų skaičius per metus išaugo 17 proc. Tuo tarpu su 27 proc. augimu, „Spotify“ mėnesio aktyvių vartotojų (MAU) skaičius pasiekė 551 mln.
Pajamų ataskaita pasirodė kitą dieną po to, kai „Spotify“ padidino mėnesinių prenumeratų kainas. Iki šiol mūsų šalyje „Premium“ prenumerata kainavo 6,99 eurus, o nuo šiol ši kaina sieks 7,99 eurus. „Premium Duo“ plano kaina pakilo nuo 8,99 iki 10,49 euro per mėnesį, o „Premium Family“ kaina nuo 10,99 iki 12,99 euro.
„Spotify“ teigia, kad abonentų padidėjimas yra „didžiausias antras ketvirtis įmonės istorijoje“. Antrąjį ketvirtį ji sugebėjo pridėti 10 milijonų premium vartotojų, o tai 3 milijonais viršijo prognozes. Pažymėtina, kad 2023 m. pirmąjį ketvirtį „Spotify“ turėjo 210 milijonų mokančių abonentų ir 15 proc. augimą, lyginant su ankstesniais metais.
Panašiai „Spotify“ savo mėnesinių aktyvių vartotojų sąrašą papildė 36 mln., o tai viršijo prognozuotus 21 mln. „Spotify“ pažymi, kad pagerėjusį MAU skaičių palaikė „stiprus Z kartos klausytojų augimas“. Tuo tarpu Europos ir Lotynų Amerikos regionai labai prisidėjo prie premium abonentų skaičiaus augimo.
Finansų srityje „Spotify“ pranešė apie 24,1 proc. bendrąją maržą antrąjį ketvirtį, nepasiekdama prognozuotų 25,5 proc. Bendrovės teigimu, jos bendros pajamos, siekiančios 3,2 milijardo eurų, per metus išaugo 11 proc. ir atitinka prognozes.
Be to, „Spotify“ pranešė apie 112 mln. eurų pakoreguotą veiklos nuostolį, atsižvelgus į neseniai įvykusius atleidimus tinklalaidžių padalinyje ir susijusius mokesčius.
Per antrąjį ketvirtį „Spotify“ pridėjo daugybę funkcijų, įskaitant pertvarkytą darbalaukio programą, „iOS“ valdiklius ir integraciją su „Strava“ programėle. Tačiau vartotojai vis dar laukia, kol „Spotify HiFi“ pakopa pasirodys rinkoje, o naujausioje ataskaitoje teigiama, kad įmonė gali paleisti „HiFi“ dar 2023 m.
Be to, Stokholme įsikūrusi įmonė stengiasi paįvairinti turinį savo platformoje. Buvo pranešta, kad „Spotify“ derasi su partneriais, kad savo programėlėje būtų rodomi muzikiniai vaizdo įrašai, taip susilyginant su „YouTube Music“.