Didžiausias virtualus mobiliojo ir fiksuotojo ryšio operatorius „Eurocom“ įdiegė naują pokalbių apskaitos sistemą, į kurią investavo daugiau kaip 250 tūkst. litų. Sistemą sukūrė šalies programavimo paslaugų bendrovė „Sonex Software Development“.
„Naujoji sistema sudarys daugiau galimybių dar geriau aptarnauti bendrovės klientus ir pasiūlyti jiems naujų paslaugų bei mokėjimo planų, kurie geriau atitiks konkrečius privačių asmenų bei verslo klientų poreikius. „Eurocom“ siekia papildomomis paslaugomis bei individualius poreikius atitinkančiais mokėjimo planais sukurti klientams didesnę papildomą vertę“, - sakė „Eurocom“ direktorius Kęstutis Skrebys.
Anot jo, nauja pokalbių apskaitos sistema leis kurti unikalius mokėjimo planus, apimančius integruotas fiksuotojo ir mobiliojo ryšio paslaugas.
„Eurocom“ pokalbių apskaitos sistema yra integruota su vidine „Eurocom“ verslo valdymo sistema. „Tai ne tik pagerins klientų aptarnavimą, bet ir vidinius informacijos saugojimo bei apdorojimo procesus, sudarys daugiau galimybių informacijai analizuoti ir bendrovės veiklai plėsti. Tuo pačiu „Eurocom“ darbuotojai sutaupys daugiau laiko atliekant kasdieninius darbus ir galės daugiau dėmesio skirti naujų paslaugų kūrimui“, - sakė K. Skrebys.
Pasak „Sonex Software Development“ direktoriaus Česlovo Stanaičio, įgyvendinti šį sudėtingą projektą padėjo panašių darbų telekomunikacijų srityje patirtis ir geras sistemų integravimo technologijų išmanymas. „Vis mažiau lieka izoliuotų programų bei informacinių sistemų, kadangi sparčiai augančius įmonių verslo poreikius atitinkanti programinė įranga turi keistis informacija su klientais ir partneriais, kitomis įmonėse naudojamomis sistemomis“, - sakė Č. Stanaitis.