„LG Electronics Inc.“ (LG) paskelbė, kad 2023 m. antrojo ketvirčio konsoliduotos paja-mos sudarė 12,4 mlrd. EUR, o veiklos pelnas – 525 mln. EUR.
Šių metų antrojo ketvirčio pajamos buvo didžiausios per visą bendrovės istoriją. Antrojo ketvirčio rezultatai rodo sėkmingą bendrovės strategijos, kuria siekiama nuolatinio augimo kartu stiprinant ir verslo konkurencingumą, įgyvendinimą. Rekordinės pajamos atspindi bendrovės veiksmus, kuriais ji iš esmės tobulina savo verslo struktūrą, vykdydama naujų, per platformas teikiamų paslaugų verslą ir nuolat plėsdama verslo verslui (B2B) segmentus. Didelis pelningumas pasiektas nepaisant to, kad veiklos pajamos buvo 6,3 proc. mažesnės nei praėjusių metų antrąjį ketvirtį, visų pirma dėl vienkartinio 2023 m. antrojo ketvirčio atidėjinio.
Pelningumą bendrovė planuoja didinti ir toliau, optimizuodama efektyvumą ir iš anksto tenkindama rinkos poreikius, t. y. tobulindama paklausos prognozavimą ir gamybos konkurencingumą. LG taip pat planuoja nuolat stiprinti savo internetinę prekės ženklo parduotuvę bei tiesioginį vartotojų aptarnavimą.
„LG Home Appliance & Air Solution Company“ antrojo ketvirčio pajamos siekė 5,6 mlrd. EUR, o veiklos pelnas – 425 mln. EUR. Nepaisant pasunkėjusių rinkos sąlygų, šis verslo padalinys dėl padidėjusių paklausių gaminių, tokių kaip oro kondicionieriai ir efektyviai energiją vartojantys šilumos siurbliai, pardavimų, uždirbo daug pelno. Veiklos pelnas, palyginti su praėjusiais metais, išaugo 40 proc., tai rodo veiksmingą sąnaudų struktūros valdymą. Dėl Europoje, Šiaurės Amerikoje bei visame pasaulyje didėjančios ekologiškų technologijų paklausos, bendrovė pasinaudos savo didelio efektyvumo inovacijomis, įskaitant šilumos siurblius ir energijos kaupimo sistemas. Taip pat LG manymu, elektrifikavimo tendencija suteikia galimybę ateityje augti ŠVOK verslui. Trečiąjį ketvirtį bendrovė pristatys naujų „LG ThinQ UP 2.0“ namų apyvokos prietaisų, pasižyminčių itin didele personalizacija ir leidžiančių plačiai naudotis įvairiomis prenumeratomis bei paslaugomis. Reaguojant į rinkos pokyčius, taip pat bus plečiamos tam tikros masinio vartojimo prietaisų serijos. Bendrovė planuoja keisti namų apyvokos prietaisų pramonės paradigmą, derindama paslaugomis pagrįstus verslo modelius su diferencijuotų gaminių konkurencingumu ir toliau stengdamasi didinti gamybos, pirkimų ir logistikos efektyvumą, siekiant stabilaus pelningumo.
„LG Home Entertainment Company“ antrojo ketvirčio pajamos siekė 2,2 mlrd. EUR, o veiklos pelnas – 87,6 mln. EUR. Kadangi pasaulinėje buitinės elektronikos pramonėje verslo sąlygos išlieka sudėtingos, bendrovė ir toliau daugiausia dėmesio skyrė veiklos efektyvumo ir pelningumo didinimui – plėtojo turinio ir paslaugų verslą LG išmaniųjų televizorių platformoje „webOS“. Bendrovė ketina transformuoti savo televizorių verslo portfelį į „žiniasklaidos ir pramogų paslaugų teikėjos“ verslą, plėsdama turinį, paslaugas ir reklamą diferencijuotuose gaminiuose. Padalinys taip pat ketina įtvirtinti LG lyderystę itin didelių ekranų televizorių rinkoje, pristatydamas 97 col. LG SIGNATURE OLED M – pirmąjį pasaulyje belaidį buitinį televizorių su „Zero Connect“ technologija. Aukščiausios kokybės televizorių rinką skatina ir išaugęs populiarių naujų bendrovės „Lifestyle Screen“ ekranų pardavimas.
„LG Vehicle Component Solutions Company“ antrojo ketvirčio pajamos siekė 1,8 mlrd. EUR – tai didžiausios antrojo ketvirčio pajamos bendrovės istorijoje. Veiklos pelną sudarė 63,6 mln. EUR, neįskaitant vienkartinių išlaidų, pavyzdžiui, vienkartinių atidėjinių, tai buvo didžiausias antrojo ketvirčio veiklos pelnas pagal verslo rezultatus. Verta paminėti, kad į bendrovės veiklos pelno maržą įtraukus vienkartinį 107 mln. EUR atidėjinį, susijusį su „General Motors“ automobilio „Chevy Bolt EV“ atšaukimu, buvo patirtas 43 mln. EUR bendrovės veiklos nuostolis. Šis atidėjinys atspindi per atšaukimo laikotarpį padidėjusias išlaidas medžiagoms.
Padalinys ir toliau išlaikys augimo tempą, daugiausia dėmesio skirdamas didelės pridėtinės vertės ir aukštos kokybės verslo plėtrai. Tikimasi, kad iki metų pabaigos bendrovės užsakymų portfelis pasieks 70,89 mlrd. EUR, todėl nuoseklus pardavimo pokytis lems pelningą augimą. Kalbant apie pelningumą, ypač teigiamas aspektas yra tai, kad plėsdama pardavimą bendrovė pasiekia masto ekonomiją. Kadangi ateityje numatomas nuolatinis elektromobilių paklausos augimas, bendrovė aktyviai ieškos naujų galimybių ateities mobilumo srityse, tokiose kaip autonominis vairavimas, programinės įrangos sprendimai ir turinys, kartu užtikrindama stabilų pelningumą, didindama aukštos pridėtinės vertės ir aukštos kokybės produktų, tiekiamų pagrindiniams automobilių pramonės klientams visame pasaulyje, dalį.
„LG Business Solutions Company“ antrojo ketvirčio pajamos pagerėjo ir siekė 942 mlrd. EUR, o veiklos pelnas – 1,84 mln. EUR. Ir pajamos, ir veiklos pelnas, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, šiek tiek sumažėjo dėl nuolat mažėjančios IT produktų paklausos. Tikimasi, kad nuo trečiojo ketvirčio IT produktų paklausa palaipsniui gerės, palyginti su pirmuoju pusmečiu. Atsižvelgdama į tai, LG planuoja aktyviai plėsti monitorių ir nešiojamųjų kompiuterių su žaidimų funkcijomis ir OLED ekranais pardavimą. Komercinių ekranų versle bendrovė ieškos tolesnio augimo galimybių, siūlydama pritaikytus sprendimus įvairioms vertikalioms rinkoms – nuo viešbučių ir sveikatos priežiūros iki švietimo, mažmeninės prekybos ir verslo.