Pagal akcijų įsigijimo susitarimą, kuris buvo pasirašytas šiandien, Estijos žiniasklaidos rinkos lyderiai kompanija „Ekspress Group“ įsigijo naujienų portalą „Delfi“, kuris yra lankomiausias naujienų portalas Estijoje, Latvijoje, Lietuvoje ir Ukrainoje. Šiuo sandoriu „Eskpress Group“ užsitikrino lyderio pozicijas sparčiai besivystančioje internetinės reklamos rinkoje kiekvienoje iš Baltijos šalių.
„Šis sandoris įgalina „Ekspress Group“ tapti Baltijos šalių lyderiu vienoje iš sparčiausiai besivystančių rinkų Europoje – internetinės reklamos rinkoje. Be to įgauname atramos tašką ir Ukrainos rinkoje“, - sakė Hansas H. Luikas (Hans H. Luik), pagrindinis „Ekspress Group“ akcininkas.
„Delfi įsigyjimas mūsų grupei suteikia galimybę giliau skverbtis į internetinę rinką Baltijos šalyse. Tikiu, kad mūsų jau esami internetinės veiklos pasiūlymai susilauks dėmesio ir naudos iš didelio srauto žmonių, kuriuos generuoja „Delfi“ portalai. „Delfi“ taip pat suteikia patrauklią platformą augimui už Baltijos šalių rinkų. Šis sandoris atspindi mūsų strategiją, kuri buvo pristatyta prieš jį įvykdant, kuomet mes pažadėjome plėsti Ekspress Group veiklą Baltijos šalyse ir internetinėje erdvėje“, - teigė Hansas H. Luikas.
Pasak pagrindinio „Ekspress Group“ akcininko, „Delfi“ yra vienintelė nauja žiniasklaidos kompanija padengianti visas tris Baltijos šalis. Remiantis „Delfi“ įsigijimo sandoriu, „Ekspress Group“ turės stiprias pozicijas internetinėje erdvėje kiekvienoje iš Baltijos šalių ir turės puikias sąlygas tolesnei veiklos plėtrai.
„Delfi“ pirkimo/pardavimo sandorio suma 54,05 milijonų eurų. Sandoris finansuotas „Espress Group“ lėšomis iš dabartinio viešo akcijų pardavimo pasiūlymo ir banko paskolos. Transakcija bus prižiūrima „Estijos Konkurencijos Tarybos“ (Estonian Competition Board).
Pasak Priit Leito, „Ekspress Group“ valdybos pirmininko, „Delfi“ planuojama apyvarta šiemet pasieks 7,5 milijono eurų, o veiklos pelnas pirminiais paskaičiavimais turėtų pasiekti 2,68 mln. eurų. Kompanija tikisi, kad po 2007 „Delfi“ apyvarta išaugs 30 proc., o veiklos pelnas 35-40 proc.
„Įsigijus „Delfi“, „Ekspress Group“ kompanija transformuojasi iš tradicinės žiniasklaidos kompanijos į kompaniją, kurios maždaug 13 proc. grupės apyvartos ir 30 proc. visos grupės pelno ateis iš interneto“, - sakė Priit Leito.
„Ekspress Group“ tampa moderniausia žiniasklaidos grupe su įspūdingiausiomis internetinėmis galimybėmis visose Baltijos valstybėse. Taip pat norime maloniai pranešti, kad visi vyresni „Delfi“ vadovai, mūsų įsitikinimu, geriausia grupė interneto profesionalų Baltijos regione pasveikino šį sandorį ir sutiko padėti įgyvendinti „Ekspress Group“ planus numatytus portalui „Delfi“.
Jurga Eivaitė, „Delfi Lietuva“ direktorė, sakė, kad kai „Delfi“ tampa „Ekspress Group“ dalimi, tolimesni portalo planai bus remiami naujos žiniasklaidos grupės.
„Esame patenkinti, nes pagaliau esame žiniasklaidos grupės dalis, su kuria mus sieja bendri interesai ir verslo samprata. Taip pat bendradarbiavimas su kitomis „Ekspress Group“ kompanijomis sustiprins mus ir vietinėje rinkoje“ – teigė J. Eivaitė.
Magnusas Sonorpas (Magnus Sonnorp), „Interinfo“, dabartinės „Delfi“ savininkės valdybos pirmininkas, pažymėjo fenomenalų „Delfi“ vystymąsi, kuris truko per pastaruosius tris su puse metų, šiuos nuopelnus paskirdamas žmonėms, kurie dirbo „Delfi“.
„Mes sveikiname „Ekspress Group“ kaip naująjį „Delfi“ savininką. Manome, kad jie turi puikias salygas dar labiau pagreitinti tolesnį „Delfi“ vystymąsi“, - teigė M.Sonorpas.
: