Pasaulinė skaitmeninių platformų partnerė „Aleph Group“, Lietuvoje veikianti per „Httpool Lietuva“, paskelbė, kad pradeda partnerystę su vizualinio turinio platforma „Pinterest“. Naujoji partnerystė reiškia, jog reklamos užsakovai Lietuvoje pirmąkart turės galimybę transliuoti reklamą „Pinterest“ platformoje.
„Httpool by Aleph“ vykdys reklamos užsakovų paiešką ir aptarnavimą, leisdama „Pinterest“ platformai teikti skaitmeninės reklamos paslaugas daugiau šalių visame pasaulyje. Tai leis įmonėms ir agentūroms Lietuvoje siekti sėkmingų skaitmeninės reklamos rezultatų dar viename kanale.
Kiekvieną mėnesį „Pinterest“ aplanko daugiau kaip 460 milijonų žmonių, siekiančių čia rasti idėjų, kaip apsirengti, kaip įsirengti būstą, planuoti atostogas ir daugybę kitų dalykų. Platformoje „Pinterest“ reklamos užsakovai gali pasiekti tikslines auditorijas ir paskatinti vartotojo kelionę nuo atradimo prie sprendimo priėmimo.
„Pinterest“ yra unikali, pilno „pardavimų piltuvėlio“ (angl. full-funnel) principu veikianti platforma. Labai džiaugiamės partneryste su „Aleph“ ir didžiuojamės verte, kurią ji suteiks „Pinterest“ vartotojams, – sako „Pinterest“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Billas Watkinsas. – „Pinterest“ sujungia reklamos užsakovus su vartotojais, kurie turi ketinimą pirkti tuomet, kai dar nėra pasirinkę prekės ženklo. Platus „Aleph“ klientų ratas visame pasaulyje sudarys sąlygas rodyti vartotojams aktualesnę reklamą pačiu reikiamiausiu metu“.
„Itin džiaugiamės partneryste su „Pinterest“, kuri padės 21 tūkst. verslų siekti geresnių reklamos rezultatų ir augti, – sako „Aleph“ įkūrėjas ir vadovas Gastonas Taratuta. – „Pinterest“ yra išskirtinė platforma, į kurią vartotojai užsuka turėdami aiškų tikslą. Mūsų klientai nuo šiol turės galimybę valdyti visą procesą nuo prekių ženklo žinomumo iki konversijų didinimo, o mes suteiksime „Pinterest“ galimybę pasiekti vienas iš greičiausiai augančių ekonomikų pasaulyje.“
„Partnerystė su „Pinterest“ mums ypatingai svarbi, – sako Šarūnas Sakalauskas, „Httpool Lietuva“ vadovas. – Ji suteiks puikią galimybę reklamos užsakovams ir prekių ženklams Lietuvoje pasiekti auditoriją, kuri ateina į šią platformą, nuolat ieškodama įkvėpimo ir idėjų, ką įsigyti arba ką veikti.“