Bendrovė „LG Electronics“ (LG) paskelbė viziją – iš dabartinio geriausio pasaulyje buitinės technikos prekės ženklo tapti „Išmanaus gyvenimo sprendimų bendrove“ („Smart life solutions company“), galinčia sujungti ir išplėsti klientų patirtis ir dirbančia taip, jog iki 2030 m. jos metinės pajamos siektų 70 mlrd. eur.
Seule, Pietų Korėjoje, esančiame LG mokslo parke pasakytoje kalboje generalinis direktorius Williamas Cho pristatė drąsią viziją, paremtą trimis augimo varikliais: plėtojant verslo portfelį kurti naujas platformomis grindžiamas paslaugas, spartinti B2B segmentą ir tyrinėti naujas verslo sritis, tokias kaip elektroninis transporto priemonių įkrovimas ir skaitmeninės sveikatingumo paslaugos. Generalinis direktorius įvardino elektrifikavimą, aptarnavimą ir skaitmenizavimą kaip esminius aspektus, į kuriuos LG sutelks dėmesį siekdama spartaus augimo vidutinės trukmės ir ilgalaikėje perspektyvoje.
„LG ir toliau sieks įgyvendinti savo drąsią viziją – transformuotis ir žengti pirmyn kaip išmanaus gyvenimo sprendimų bendrovė, kuri sujungia ir išplečia įvairias klientų erdves ir patirtis, ne tik užima geriausio buitinės technikos prekės ženklo, teikiančio kokybiškus gaminius, poziciją, – sakė generalinis direktorius Cho. – Mes sukursime visiškai naują LG, išrasdami naujus darbo ir bendravimo būdus šiam tikslui pasiekti.“
Generalinis direktorius pabrėžė ir bendrovės finansinius tikslus. „Pasieksime trigubą septynetą, t. y. 7 proc. ar didesnį vidutinį augimo tempą bei veiklos pelną, 7 proc. įmonės vertės ir EBITDA santykį, – teigė generalinis direktorius. – Siekdami padidinti pardavimus nuo 45,7 mlrd. Eur.) pernai iki 70 mlrd. Eur. iki 2030 m., įsitvirtinsime kaip įmonė, kurią pripažįsta rinka ir klientai.“
Cho sakė, kad LG sutelks dėmesį į perėjimą prie platformomis grindžiamo paslaugų verslo modelio, B2B sričių spartinimą ir naujus augimo variklius, pagrįstus konkurenciniu pranašumu, kaip tris ramsčius, kuriais bus siekiama sutelkti dėmesį į klientų patirtį. Tikimasi, kad iki 2030 m. šių trijų ramsčių dalis pardavimuose ir veiklos pelne padidės iki daugiau nei 50 proc.
Bendrovė planuoja iki 2030 m. investuoti daugiau nei 35 mlrd. Eur. į kokybinį verslo augimą, įskaitant verslo portfelio plėtrą, paremtą trimis naujais augimo varikliais. Tai apima investicijas į mokslinius tyrimus ir plėtrą, siekiančias daugiau nei 17,5 mlrd. Eur., investicijas į įrenginius, siekiančias daugiau nei 12 mlrd. Eur., ir strategines investicijas, siekiančias 4 mlrd. Eur.
Generalinis direktorius paaiškino, kad bendrovė sparčiau plečia ir B2B verslą. LG puikus klientų supratimas, bendravimo su klientais įgūdžiai ir empatija, išsiugdyti B2C versle, kuriame per pastaruosius 65 metus buvo nuolat diegiamos naujovės, bus visapusiškai išplėtoti komercinėje, mobilumo ir virtualioje erdvėse.
Cho pabrėžė, kad LG spartina visos bendrovės pokyčius – nuo korporacijos kultūros iki prekės ženklo komunikacijos kiekvienoje kontakto su klientais vietoje, siekdama galutinio tikslo – tapti prekės ženklu, kuris sušildo klientų širdis, dovanoja šypsenas jų veiduose ir leidžia pajusti „Life's Good“ vertę bei filosofiją. Bendrovė taip pat vykdo ESG veiklą, siekdama pasaulyje įgyvendinti savo socialinę atsakomybę.