„Panda Software“ tapo „Panda Security“. Šis pasikeitimas parodo ir daugybę kitų didžiulių pokyčių „Pandoje“ – tiek technologinių, tiek organizacinių.
„Panda“ požiūris į naują kenkėjiškų programų tendenciją
Kenkėjiškų programų skaičius didėja geometrine progresija. 2006 metais „PandaLabs“ laboratorija aptiko daugiau kenkėjiškų programų nei per visus ankstesnius 15 metų kartu sudėjus. Tuo pačiu, internetiniai sukčiai nebeieško galimybių išgarsėti, o paprasčiausiai siekia pasipelnyti.
Kaip atsaką į tokias tendencijas, „Panda“ žengė žingsnį į priekį. Būdami prevencinių technologijų novatoriais su „TruPreventTM“, dabar jie sprendžia naujų grėsmių problemą diegdami naują saugumo modelį. Šis modelis paremtas naujos kartos saugumo sprendimais su ultraaukštomis aptikimo galimybėmis.
Naujas prekės ženklas naujai „Pandai“
„Panda Security“ pakeitimas reiškia svarbius pokyčius visuose lygiuose. Pavyzdžiui, buvo žengtas didelis žingsnis į priekį su „PandaLabs“ laboratorija, įtraukiant automatinius procesus, kurių pagalba ji galės susidoroti su žymiai daugiau naujų kenkėjiškų programų.
Be to, „Investindustrial“ ir „Gala Capital“ investiciniai fondai neseniai tapo „Pandos“ akcininkais siekdami drauge įgyvendinti didžiulį tarptautinės plėtros projektą, įtvirtinant „Pandos“, kaip lyderės IT saugumo rinkoje, pozicijas ir paspartinant naujų technologijų kūrimą.
Organizaciniame lygmenyje, prie „Panda“ grupės, atstovaujamos daugiau nei 50 šalių, prisijungė Jorge Dinares, tapdamas jos vadovu.
„Tai yra mums labai svarbus žingsnis, daugiau nei tik prekės ženklo pakeitimas. Mes dirbame tam, kad visą kompaniją pritaikytume prie naujų rinkos poreikių. Mažiausiai, ko siekiame,- tai pasiūlyti vartotojams geriausius produktus ir paslaugas, apsaugančias jų IT sistemas nuo visų rūšių kenkėjiškų programų“, teigia Jorge Dinares.
Naujas prekės ženklas atspindi „Pandos“ misiją
Naujasis „Panda Security“ prekės ženklas geriau atskleidžia kompanijos misiją, jos veiklą, ir nustato kompanijos ateities viziją, kadangi jis buvo sukurtas atsižvelgiant į kompanijos identitetą, pagrįstą šias pagrindiniais bruožais:
- Prevencija, inovacija. „Panda Security“ yra itin dinamiška, nustatanti saugos modelių ir strategijos viziją, inovatyvi bei pirmaujanti naujų saugumo technologijų kūrime. Todėl „Panda Security“ sugeba būti žingsniu toliau už internetines grėsmes.
- Produktų ir paslaugų pranašumas bei veiksmingumas. „Panda Security“ kelia sau aukščiausius reikalavimus ir daro viską, ko tik reikia, kad savo produktais užtikrintų geriausią apsaugą savo klientams. Šie produktai yra „sumanūs“, lengvai valdomi ir gali priimti sprendimus savarankiškai.
- Pasiruošusi padėti. Kompanija daro viską, kad pasiūlytų klientams geriausią aptarnavimą 24 valandas per parą ištisus metus.
- Draugiška. Kompanija yra artima savo vartotojams, atvira, imli klientų pasiūlymams ir idėjoms bei visada pasiruošusi išklausyti jų problemas ar įgyvendinti naujus poreikius.
„Panda Security“ – visuotinė apsauga ir gebėjimas kurti
Naujas vardas pabrėžia „Panda Security“ pašaukimą IT saugumo šakoje ir aiškiai parodo jos misiją – siekti apsaugoti klientų kompiuterius nuo bet kokių grėsmių jų saugumui, siūlant visuotinę apsaugą tiek namie, tiek darbe.
Pavadinimo pakeitimą taip pat papildo vaizdinis pokytis, atspindintis „Panda Security“ vertybes:
- Saugumą;
- Technologijas, inovacijas, atvirumą pokyčiams ir ateičiai;
- Tvirtumą, stabilumą, patikimumą ir efektyvumą;
- Profesionalumą ir patirtį;
- Orientuota į globalų aptarnavimą.
Šūkis „Žingsniu toliau“, papildantis naująjį ženklą, apjungia konkurencinius pranašumus, kurie nuo pat pradžių išskyrė kompaniją iš kitų: novatoriškumas, siekis pirmauti, nuolatinė pagalba naudotojams, gebėjimas išlikti priešaky kovoje su kompiuterinėmis grėsmėmis.