2023 m. per pirmąjį pusmetį „Renault“ pardavė 770 807 automobilius (lengvuosius ir lengvuosius komercinius automobilius) (+11 %) visame pasaulyje.
2023 m. pirmąjį pusmetį Europoje parduotų automobilių skaičius padidėjo 21 % – iki 501 985 vienetų (lengųjų ir lengvųjų komercinių automobilių). Kaip ir 2022 m., Europos gamintoja daro didelę pažangą didelės vertės segmentuose – augančioje elektrifikuotų* ir kompaktiškų automobilių segmente bei mažmeninėje ir lengvųjų komercinių automobilių (LCV) prekyboje.
Per pirmąjį šių metų pusmetį kompanija fiksuoja stiprią hibridinių (HEV) modelių paklausą. Jų pardavimai augo +40 % iki 83 000 vienetų. Prie šios sėkmės prisidėjo „Austral“ ir „Arkana“ modelių populiarumas. Daugiau nei pusė pirkėjų rinkosi hibridines jų versijas.
Elektrinio „Megane E-Tech“ per pirmąjį pusmetį parduota daugiau nei 23 000 vienetų. Tai geriausiai parduodama elektrinė transporto priemonė savo segmente Prancūzijoje. „Megane“ sudaro beveik 50 % visų parduotų „Renault“ elektromobilių kiekio, kurių iš viso parduota 48 000 vienetų. Nuo 2023 m. antrojo pusmečio „Megane“ tiekimas prasidės Turkijos ir Brazilijos rinkoms.
Kompaktiškų modelių asortimentas sudaro vis didesnę „Renault“ kompanijos pardavimų dalį: parduoti 136 195 automobiliai, t. y. 42 % daugiau nei tuo pačiu metu pernai. Didelė šios sėkmės dalis tenka modeliui „Renault Austral“, kurio 2023 m. I pusmetį parduota 39 495 vienetai, taip pat į priekį žengia ir „Renault Arkana“ – šio modelio pardavimai 2023 m. I pusmetį siekė 41 821 vienetus.
Nepaisant tiekimo ribojimų, „Renault“ vis tiek pavyksta pasiekti užsibrėžtus mažmeninės prekybos tikslus ir išlaikyti optimalų pardavimų lygį – daugiau kaip kas antra transporto priemonė parduodama fiziniams asmenims. 2023 m. I pusmetį mažmeninės prekybos indėlis siekė 51 % visų pardavimų, t. y. 8 procentiniais punktais daugiau nei rinkos vidurkis (43 %).
Augimas lengvųjų komercinių automobilių (LCV) rinkoje
„Renault“ ir toliau išlieka lydere lengvųjų komercinių automobilių (LCV) rinkoje. Pardavimai šiame segmente Pasaulyje siekė 186 000 vienetus (+21,5 %), o Europoje pardavimai išaugo 25,4 % iki 144 250 vienetų (palyginti su 11,7 % augimu visoje rinkoje).
Augimą lėmė pagrindinių produktų – „Kangoo“ (+11,7 %), „Express“ (+48,9 %), „Master“ (+13,8 %) ir „Trafic“ (+36 %) – populiarumas, mat kiekvienas jų tapo perkamiausiais savo segmente.
Prieš 12 metų tapusi elektrifikuotų komercinių transporto priemonių rinkos pioniere „Renault“ kompanija iki metų pabaigos planuoja pristatyti elektrinę „Trafic Van E-Tech“ versiją bei naują daugiaenergį furgoną.
„Šių metų pradžia kompanijai buvo labai sėkminga. Mūsų pastangos sugrąžino mus į antrąją vietą Europoje. Tai modelių „Austral“ ir „Megane E-Tech Electric“ populiarumo bei viso „Renault“ tinklo nuopelnas. Tikimės dar spartesnio augimo antrajame pusmetyje prie kurio prisidės naujasis „Espace“ ir atnaujinti „Arkana“ bei „Clio“ modeliai“, – sako Fabrice Cambolive, "Renault" generalinis direktorius.
* Apima elektromobilius (EV), hibridinius automobilius (HEV) ir iš tinklo įkraunamus hibridinius automobilius (PHEV).