Automobilių rinka keičiasi. Visame pasaulyje vis labiau populiarėja elektrinės transporto priemonės, o tai atsispindi ir pardavimų ataskaitose. Vienas populiariausių elektromobilių gamintojų – „Tesla“. Tačiau JAV automobilių gamintojas nuolat susiduria su įvairiausiomis problemomis.
Pasak Kinijos žiniasklaidos, „Tesla“ turi tam tikrų problemų dėl planuojamos „Gigafactory“ Meksikoje. Ji turėjo būti paruošta iki kitų metų vasaros, tačiau kai kurie šaltiniai nurodė, kad gamykla elektromobilius pradės gaminti 2025 metų pirmąjį ketvirtį. Kadangi Meksikos gamykla turėtų pradėti pigaus „Tesla Model 2“ gamybą, jis taip pat bus atidėtas.
Pradinis planas yra toks, kad Meksikos „Gigafactory“ per metus surinks 2 milijonus „Model 2“ transporto priemonių ir „Tesla“ jau įtikino apie 20 proc. savo tiekėjų investuoti į veiklą Meksikoje. Vienas iš pagrindinių Šanchajaus „Gigafactory“ sėkmės Kinijoje veiksnių yra tai, kad daugiau nei 90 proc. tiekėjų yra netoliese. Štai kodėl „Tesla“ nori tai pakartoti Meksikoje.
Tačiau Meksikoje logistikos lygis nėra toks pat, o šalies darbuotojai vidutiniškai uždirba daugiau nei jų kolegos iš Kinijos. Be to, Meksikos darbuotojai reikalauja daugiau mokymų, o tai yra papildomos išlaidos. Nepaisant šių kliūčių, kai kurie Kinijos investuotojai mano, kad tai verta daryti ir šiuo klausimu laikosi su „Tesla“. Be to, „Tesla“ pažadėjo savo partneriams 20 proc. didesnes Meksikoje gaminamos techninės įrangos kainas.
Šanchajaus gamykla per metus išleidžia apie 700 000 automobilių, tad Meksikos gamykla, kuri gamintų daugiau nei 2 milijonus automobilių kasmet, yra mažų mažiausiai ambicingas tikslas. Tai bus didžiulė gamykla, kainuosianti 9 milijardus eurų, ir joje greičiausiai dirbs mažiausiai 7 tūkst. darbuotojų.