Elektromobilių rinka vis kaista. Jaunos įmonės, tokios kaip „Tesla“ ir BYD, pirmauja, tačiau šimtamečiai automobilių gamintojai bando juos vytis. Vienas iš tokių gamintojų yra „Aston Martin“. Visai neseniai bendrovė sudarė susitarimą su „Lucid Group“, kad gautų prieigą prie jų „didelio našumo“ ETP technologijos.
„Aston Martin“ bendradarbiauja su „Lucid Group“, kad įsisavintų JAV bendrovės didelio našumo elektromobilių technologijas. „Aston Martin“ sumokės „Lucid“ 232 mln. JAV dolerių grynaisiais ir akcijomis, o mainais gaus prieigą prie „Lucid“ akumuliatorių technologijos, elektros jėgos agregatų ir programinės įrangos.
„Aston Martin“ planuoja savo pirmąjį elektromobilį pristatyti 2025 m., o ši partnerystė su „Lucid“ suteiks jai technologijų, kurių reikia norint sukurti konkurencingą produktą. Taigi, kodėl „Aston Martin“ reikia tokio susijungimo?
„Aston Martin“ reikia susijungti, kad galėtų pereiti prie ekologiškų transporto priemonių. Perėjimas kainuoja brangiai, o automobilių gamintojai visame pasaulyje investuoja milijardus dolerių, kad sukurtų mažai teršalų išmetančią technologiją. Mažesni gamintojai, tokie kaip „Aston Martin“, neturi išteklių šiam perėjimui atlikti patys, todėl jiems reikia bendradarbiauti su kitomis įmonėmis. Tai leidžia jiems pasidalinti naujų technologijų kūrimo išlaidas ir riziką.
Sandoriui pritarė investuotojai, dėl ko pirmadienį „Aston Martin“ akcijos pabrango beveik 15 proc. Remiantis naujausiomis ataskaitomis, dabar akcijomis prekiaujama aukščiausiame lygyje per daugiau nei metus. Lawrence'as Strollas, „Aston Martin“ vykdomasis pirmininkas, sakė, kad susitarimas su „Lucid“ yra „reikšmingas žingsnis į priekį mūsų elektrifikavimo strategijoje“.
Jis pridūrė, kad partnerystė „leistų mums paspartinti mūsų planus pateikti rinkai labai konkurencingų elektromobilių asortimentą“.