Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ Lietuvoje pirmąjį šių metų pusmetį gavo 231,1 mln. Lt pajamų – 25 proc. daugiau nei analogišku 2006 m. laikotarpiu. Bendrovės pelnas prieš palūkanas, mokesčius, amortizaciją ir nusidėvėjimą (EBITDA) siekė 78,5 mln. Lt ir išaugo 37 proc.
Aktyvių „Tele2“ vartotojų skaičius birželio pabaigoje siekė 1,71 mln. – 13 proc. daugiau nei praėjusių metų pirmojo pusmečio pabaigoje.
„Spartus pajamų ir pelno augimas rodo, kad mūsų, kaip mažų kaštų bendrovės, verslo strategija pasiteisino. Tai patvirtina ir mūsų klientų apklausos – jų duomenimis, jau aštuonis mėnesius iš eilės „Tele2“ klientai yra labiausiai patenkinti savo operatoriumi rinkoje. Nenuostabu – jie gauna aukštos kokybės paslaugas už mažiausią kainą“, – rezultatus komentavo Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Pasak jo, „Tele2“ augimą patvirtina ir Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) skelbiamos rinkos ataskaitos. Duomenys, paskelbti RRT mobiliojo ryšio rinkos ataskaitoje už 2007 m. I-ą ketvirtį, rodo, kad „Tele2“ vienintelė iš visų operatorių augo visuose pagrindiniuose rinkos segmentuose – išankstinio apmokėjimo paslaugų vartotojų, privačių vartotojų ir verslo klientų tarpe.
Išankstinio mokėjimo paslaugų vartotojų rinkoje „Tele2“ pirmauja ir užima 41,6 proc. rinkos ir, lyginant su 2006 m. pirmuoju ketvirčiu, išaugo 2,3 procentinio punkto. Privačių vartotojų rinkoje „Tele2“ dalis augo sparčiausiai – 2,5 procentinio punkto iki 31,3 proc. Tuo tarpu verslo vartotojų rinkoje „Tele2“, lyginant su analogišku praėjusių metų laikotarpiu, vienintelė sustiprino savo pozicijas – bendrovės dalis išaugo 1,8 procentinio punkto ir pasiekė 11,9 proc.
RRT ataskaita patvirtino, kad „Tele2“ yra ir patraukliausias operatorius tiems vartotojams, kurie nusprendė pasinaudoti numerio perkėlimo paslauga. Bendrovė pirmąjį šių metų ketvirtį sulaukė didžiausio perėjusių vartotojų skaičiaus – 6,3 tūkst., ją paliko tik 1,3 tūkst. klientų.