„TrendForce“ praneša, kad pirmąjį 2023 m. ketvirtį pasaulinis LCD monitorių tiekimas sumažėjo 7,4 %, palyginti su ankstesniu ketvirčiu, iki 28,8 mln. vienetų, o per metus – 20,5 %. Pagrindinių prekės ženklų, įskaitant „Dell“, HP ir „Lenovo“, tiekimas labai sumažėjo: atitinkamai 15,6 %, 22,8 % ir 19,2 %.
Kita vertus, kelių prekių ženklų gaminių tiekimas pirmąjį ketvirtį augo lyginant su praėjusiu ketvirčiu, visų pirma dėl to, kad kovo mėn. kanalai papildė savo atsargas. Iš šių prekių ženklų išsiskyrė AOC/„Philips“, kuriam didelę naudą davė paklausa Kinijos rinkoje. Jų siuntos ne tik padidėjo 10,9 % per ketvirtį, bet ir 3,3 %, palyginti su 2022 m. pirmuoju ketvirčiu.
Žvelgiant į ateitį, „TrendForce“ prognozuoja, kad antrąjį ketvirtį LCD monitorių tiekimas atsigaus. Šį numatomą atsigavimą daugiausia lemia Kinijos rinkos kanalai, kaupiantys atsargas 618 apsipirkimo dienai, kartu su didėjančia žaidimų monitorių paklausa ir sėkmingu naujų 100 Hz produktų pristatymu vartotojų rinkoje. „TrendForce“ vertinimu, 2023 m. antrąjį ketvirtį bus pristatyta 31,4 mln. LCD monitorių, t. y. 9,3 % daugiau nei ketvirtį prieš tai, o metinis sumažėjimas turėtų susitraukti iki 13 %.