Daugiausiai svetainių Baltijos šalyse jungiantis reklamos tinklas – „Setupad“ (SIA „Setupad“ Latvijoje ir UAB „Setupad Technologies“ Lietuvoje), taip pat reklamos technologijas kurianti įmonė neseniai užsitarnavo prestižinį titulą ir tapo pirmuoju sertifikuotu „Google“ leidėjų partneriu (angl. Google Certified Publishing Partner) iš Lietuvos ir Latvijos. Toks pripažinimas iš „Google“ pabrėžė kompanijos lyderystę rinkoje bei žymi „Setupad“ brandą prisidedant prie visos reklamos industrijos ekosistemos raidos.
„Būti pirmaisiais savo šalyse bei viena iš vos kelių dešimčių kompanijų pasauliniu mastu, turinčių šį statusą, mums yra didžiulė garbė ir pripažinimas.
Turėdami GCPP statusą, mes įrodėme, jog gebame vykdyti įsipareigojimus tiek prieš savo media partnerius, svetainių savininkus bei redakcijas, tiek ir prieš tokius partnerius kaip „Google“. Patys sau keliame aukštus kokybės standartus, siekiame nuoseklaus technologinio vystymosi ir pajamų augimo savo klientams.
Nuo pačių pradžių vos tik įkūrę „Setupad“, siekėme visų pirma sukurti papildomus pajamų šaltinius klientams (monetizavimo paslaugos pavidalu), o taip pat ir padėjome jiems vystyti ir optimizuoti savo svetaines, ieškojome geriausių individualių sprendimų kiekvienam iš jų, tuo pačiu siekdami atitikti „Google“ ir kitų reklamos partnerių rekomendacijas bei reikalavimus.
Kūrėme ir kuriame itin daug inovatyvių sprendimų, todėl išlaikėme ne tik konkurencinį pranašumą, bet ir gerokai palengvinome bei automatizavome prisijungimo prie mūsų tinklo galimybes net pačių mažiausių svetainių savininkams. Naujasis mūsų GCPP statusas neabejotinai leis nukreipti ir daugiau vidinių „Google“ resursų bei dėmesio į mūsų mažas rinkas, leis joms augti ir tobulėti dar sparčiau“, – komentavo Povilas Goberis, „Setupad“ vienas įkūrėjų ir vadovas Lietuvoje.