Remiantis vidine prezentacija, kurią matė „New York Times“, „Twitter“ pajamos iš reklamos JAV per penkias savaites nuo balandžio 1 d. iki gegužės pirmosios savaitės sudarė 88 mln. dolerių, t. y. 59 % mažiau nei prieš metus. Platforma reguliariai nepasiekia savo pardavimų prognozių, kartais net 30 proc., ir, remiantis dokumentais bei buvusiais darbuotojais, tai artimiausiu metu nepasikeis.
Pirmadienį per „Twitter Space“ renginį E. Musk sakė, kad pusė bendrovės reklamos dingo dėl to, kad reklamuotojai Europoje ir Šiaurės Amerikoje daro itin didelį spaudimą bendrovei. „Jie bando priversti „Twitter“ bankrutuoti“, – sakė jis.
Mažiau reklamos kelia susirūpinimą bendrovei, kuri 90 proc. pajamų gauna būtent iš reklamos. E. Musk, atleidžiantis vadovus, skleidžiantis sąmokslo teorijas ir leidžiantis uždraustiems naudotojams grįžti į svetainę, pablogino „Twitter“ patrauklumą reklamuotojų akyse. Taip pat labai padaugėjo internetinių azartinių lošimų, marihuanos produktų, erekcijos sutrikimų produktų ir paslaugų reklamos.
„Twitter“ visada buvo suaugusiesiems skirto turinio vieta, tačiau tai tampa problema šeimai draugiškoms įmonėms. Darbdaviai, bandantys pritraukti susidomėjimą Motinos dienos proga, pastebėjo, kad potencialūs remiamos paieškos terminai, pavyzdžiui, „MomLife“, surasdavo vaizdo įrašus, kurių nenorėtumėte, kad matytų jūsų mama.
Darbuotojai pasakojo, kad kai kurie didžiausi „Twitter“ reklamuotojai, įskaitant „Apple“, „Amazon“ ir „Disney“, reklamai platformoje išleido mažiau nei pernai. Vienas iš pavyzdžių – dideli reklaminiai skydeliai tendencijų puslapyje, kurie 24 valandoms gali kainuoti 500 000 JAV dolerių. Jas beveik visada perka dideli prekių ženklai, tačiau dabar jos dažnai lieka neįgyvendintos.
Šeši reklamos agentūrų vadovai, dirbę su „Twitter“, sakė, kad jų klientai ir toliau riboja išlaidas platformoje, kaltindami E. Musk pokyčius, nenuoseklią paramą – greičiausiai susijusią su E. Musk atleistų darbuotojų skaičiumi – ir klaidinantį bei toksišką turinį platformoje. Pentagono sprogimo nuotrauka, kuri paplito „Twitter“ tinkle, yra geras to pavyzdys. ES nori, kad tokie dirbtinio intelekto sukurti netikri vaizdai būtų aiškiai pažymėti socialinėje žiniasklaidoje.
E. Musk ne viskas blogai ir liūdna. Kai kurie rinkodaros specialistai grįžta į „Twitter“, nors ir atsargiai, ir jis ieško būdų, kaip reklamuotojams palengvinti vietos pirkimą svetainėje. Kadangi Linda Yaccarino tapo generaline direktore, o E. Musk šiek tiek atsitraukė, „Twitter“ reklamuotojams gali atrodyti patrauklesnė ar bent jau mažiau rizikinga.