Viena skaitmeninės elektronikos rinkos lyderių UAB BMS keičia bendrovės ir jos valdomų „BMS Megapolio“ parduotuvių prekinius ženklus. Iki rugsėjo bus pakeisti visų 12 Lietuvoje esančių „BMS Megapolių“ logotipai, BMS firminis stilius, o iki š.m. pabaigos pagal naująjį BMS įvaizdį bus atnaujintas ir „BMS Megapolio“ parduotuvių interjeras. BMS investicijos į prekinio ženklo pakeitimą sieks 2,5 mln. litų.
„1993 m. įkurtos BMS naujasis „veidas“ – strateginis bendrovės sprendimas, kurį subrandino natūraliai vykstantys pokyčiai. Iki 2006 m. buvome kompiuterinės įrangos prekybos įmone, o pernai išplėtėme siūlomą asortimentą vaizdo bei garso įranga bei tapome universalia skaitmeninės elektronikos bendrove. Todėl nusprendėme pakeisti ir išorinį įvaizdį, naujuoju BMS ženklu bendrovę pristatydami kaip vedlį skaitmeninės elektronikos pasaulyje. Po kruopščiai atliktų parengiamųjų darbų dabar naująjį bendrovės „veidą“ pristatome visuomenei“, – komentavo BMS direktorius Artūras Afanasenka.
Naujuosius BMS prekinius ženklus „bms“, „bms megapolis“ ir „bms expert“ sukūrė reklamos agentūra „Not Perfect Y|R“.
„Šiuolaikinio 3D stiliaus BMS prekinio ženklo pagrindinis simbolis – elektroninės įrangos įjungimo mygtukas su stilizuota „b“ raide. Tai mygtukas, už kurio slypi jausmus žadinanti skaitmeninių technologijų galia. Prekiniame ženkle esančios mažosios raidės rodo demokratiškumą ir BMS artumą vartotojui“, – dėstė „Not Perfect Y|R“ direktorius Paulius Senūta.
Keisdama įvaizdį, BMS kartu atnaujina ir jos valdomo „BMS Megapolio“ parduotuvių tinklo interjerą. BMS direktoriaus A.Afanasenkos teigimu, parduotuvių lankytojams bus siekiama sukurti laisvalaikio nuotaiką, sudaryti dar daugiau galimybių vietoje išbandyti modernią skaitmeninę įrangą.
„Pagal naująją bendrovės strategiją, „BMS Megapolis“ – ne tik parduotuvė, bet ir erdvė, kurios lankytojams siūloma pajusti stulbinančią skaitmeninės elektronikos galią ir praleisti laisvalaikį modernių technologijų pasaulyje“, – aiškino A. Afanasenka.
Aktyvi „BMS Megapolio“ parduotuvių ir jų asortimento plėtra – viena svarbiausių BMS augimo priežasčių. Pernai BMS pasiekė 156,5 mln. litų apyvartą – 56 proc. daugiau nei 2005 m. (100,1 mln. litų). Prognozuojama 2007 m. apyvarta – 225 mln. litų.