Pastaruosius keletą metų augo ne tik kompiuterių, bet ir dėvimųjų įrenginių pardavimai. Tačiau praėjusių metų paskutinysis ketvirtas buvo tiesiog katastrofiškas, atskleidžia naujausia pardavimų statistika. Situacija nesikeičia ir šiemet.
Naujai paskelbta „Counterpoint Research“ informacija atskleidžia, jog išmaniųjų laikrodžių pardavimai ir toliau mažėja. Remiantis pirmojo šių metų ketvirčio duomenimis, pardavimai sumažėjo 1,5 proc., o tai yra jau antras ketvirtis iš eilės, kuomet fiksuojami neigiami rezultatai.
Mažėjančius pardavimus skaičiavo visi trys rinkos lyderiai – „Apple“, „Samsung“ ir „Huawei“. JAV technologijų milžinės „Apple“ užimama rinkos dalis siekia 26 proc., nors analogišku periodu pernai šis skaičius buvo net 32 proc. „Samsung“ rinkos dalis sudarė 9 proc., nors pernai metų pirmojo ketvirčio metu ji siekė 10 proc.
Įdomu tai, jog antrąją poziciją praradusi „Samsung“ savo vietą užleido Indijos bendrovei „Fire-Boltt“, kuri pirmojo šių metų ketvirčio metu pelnė 9 proc. rinkos. Pastebima ir tai, kad Pietų Korėjos milžinės pardavimai mažėjo net 15 proc.
Tiesa, analitikai išskiria Indijos rinkos perspektyvas. Tai yra vienintelė rinka, kurioje fiksuojamas įspūdingas išmaniųjų laikrodžių populiarumo augimas. Šiame regione pardavimai išaugo net 121 proc., o tokius rezultatus nulėmė didėjantis pigesnių įrenginių populiarumas.
Remiantis „Counterpoint Research“ duomenimis, pigesnių išmaniųjų laikrodžių pardavimai sudarė net 34 proc. visų siuntų. Verta pastebėti ir tai, jog Indijoje net 40 proc. dėvimųjų įrenginių buvo parduota už mažesnę nei 25 eurų kainą.