Interneto rinkodaros sprendimų kompanija „TradeDoubler“ įsigijo visas „The IMW Group“, kuri valdo kompanijas „The Search Works“ ir „The Technology Works“, akcijas. Naujasis pirkinys įtvirtins „TradeDoubler“ kaip vieną didžiausių interneto rinkodaros kompanijų Europoje – išplės siūlomų paslaugų ratą ir suteiks naujų galimybių plėtrai į kitas pasaulio šalis.
„TradeDoubler” šiandien paskelbė apie šių metų liepos 25 dieną įvykusį sandėrį, kurio metu kompanija įsigijo visas „Interactive Marketing Works Ltd“ ir jos filialų („The IMW Group“) akcijas. Sandorio kaina siekia 84 mln. eurų.
„The IMW Group“ sudaro dvi kompanijos: garsi rinkodaros interneto paieškos sistemose agentūra „The Search Works“ ir kompanija „The Technology Works“, kuri teikia technologinius rinkodaros paieškos sistemose sprendimus, pvz. „BidBuddy®“.
„The IMW Group“ yra pelninga ir gerai valdoma bendrovė, kuri dirba su tokiais klientais kaip „Asda“, „Comet“, „EasyJet“, „First Choice“, „Interflora“ ir „The Carphone Warehouse“. Įmonių grupė laikoma ypatingai profesionalia, besirūpinančia klientų investicijų į reklamą grąža. „The IMW Group“ susikūrė 1999 metais, šiuo metu grupėje dirba 108 darbuotojai. Šių metų birželio mėnesį paskelbti grupės finansiniai rodikliai rodė 69 mln. svarų sterlingų apyvartą, o bendrasis pelnas sudarė 7,8 mln. svarų sterlingų.
Naujasis „TradeDoubler“ pirkinys papildys ir išplės dabar siūlomas rezultatais grįstos rinkodaros (angl. perfomance-based marketing) paslaugas, kurios apima partnerystės rinkodarą (angl. affiliate marketing), internetinės reklamos kampanijas, „pay-per-call“ paslaugas, vartotojų veiksmų stebėjimo (angl. online tracking) ir reklamos demonstravimo (angl. ad serving) technologijas. Naujos kompanijos įsigijimas suteiks dar daugiau interneto rinkodaros galimybių tiek naujiems, tiek esamiems „TradeDoubler“ ir „The IMW Group“ klientams. Rinkodara interneto paieškos sistemose ir partnerystės rinkodara yra didžiausi tiesioginės rinkodaros internete būdai, ir toliau numatomas spartus šių sričių augimas.
Kompanija „The Search Works“ veikia Didžiojoje Britanijoje, o „The Technology Works“ turi atstovybes Europoje ir Azijoje. „TradeDoubler“ turi atstovybių tinklą Europoje, apimantį 18 šalių.
„Produktų pasiūlos augimas ir žingsnis į platesnes tarptautines arenas yra pagrindiniai „TradeDoubler“ augimo strategijos komponentai. Šių kompanijų įsigijimas leis joms plėstis Europoje, o turėdami „The Technology Works“ įdirbį Rytuose, galėsime pasiūlyti „TradeDoubler“ paslaugas Azijos rinkose“, - teigė „TradeDoubler“ vadovas William‘as Cooper‘is.
„The IMW Group“ vadovas Nick‘as Hynes‘as teigė, kad tarp jų siūlomų paieškos rinkodaros technologijų ir „TradeDoubler“ paslaugų yra daug bendrų bruožų. „Manome, kad šios dvi kompanijos papildo viena kitą. Kartu galėsime pasiūlyti pažangias interneto rinkodaros paslaugas ir įrankius, kuriais galės naudotis platus klientų ratas Europoje ir už jos ribų“, - teigė N. Hynes‘as.
Kompanija „TradeDoubler“ taip pat išplatino 2007 m. antrojo ketvirčio finansinius rezultatus, rodančius išaugusią kompanijos bendrojo pelno maržą ir tvirtą užsibrėžtų pajamų bei bendrojo pelno planų vykdymą. Kompanijos pajamos 2007 metų antrame ketvirtyje augo 27,9 proc. lyginant su tuo pačiu 2006 metų laikotarpiu ir siekė 56 mln. eurų. Bendrasis pelnas augo 25,4 proc. ir siekė 15,5 mln. eurų.