Nors „Motorola“ išleido tam tikrus nedaug kainuojančius įrenginius, jie nepadarė didžiulės įtakos rinkai. „Lenovo“ įsigijo „Motorola“ prieš kelerius metus, tačiau bendrovė iki šiol dar nepamatė šio pirkinio naudos. Nepaisant to, kad buvo nupirkta „Motorola“, „Lenovo“ mobilieji telefonai vis lieka dideliame nuosmukyje. Vis dėlto atrodo, kad bendrovė gerai veikia konkrečiose rinkose, ypač Europos ir Lotynų Amerikos.
Rinkos tyrimų įmonės „Canalys“ teigimu, „Lenovo“ mobilieji telefonai įveikė tendencijas tokiose pagrindinėse rinkose kaip Europa ir Lotynų Amerika. Bendrovė taip pat gana gerai veikia Brazilijoje, kuri yra viena iš penkių didžiausių mobiliųjų telefonų rinkų pasaulyje. Tai pirmas kartas per šešerius metus, kai „Lenovo“ įsiveržė į didžiausių rinkos reitingų penketuką. Šią sėkmę daugiausia lėmė „Motorola“ įsigijimas, o frazė „Motorola sugrįžo“ dabar yra populiari.
Pagal užimamą rinkos dalį bendrovė atsidūrė penktoje vietoje. Tai geriausia pozicija, kurią „Lenovo“ užėmė nuo 2017 metų trečiojo ketvirčio. Vien Lenkijoje „Lenovo“ mobiliųjų telefonų augimas išaugo iki dviženklio skaičiaus. Rytų Europos Rumunijoje, Bulgarijoje ir Italijoje „Lenovo“ mobiliųjų telefonų augimo tempas viršija 10 proc.
„Lenovo“ mobiliųjų telefonų siuntos Lotynų Amerikoje ir Brazilijoje išaugo atitinkamai 7 ir 5 proc. per metus. Be to, jos rinkos dalis užima antrąją vietą – atitinkamai 21 ir 31 proc. Galbūt žinote, kad per tą patį laikotarpį mobiliųjų telefonų siuntos Europoje, Lotynų Amerikoje ir Brazilijoje sumažėjo atitinkamai 12, 10 ir 9 proc., lyginant su ankstesniais metais.
Tiesą sakant, pastaruosius aštuonerius metus „Lenovo“ užėmė antrąją pagal dydį mobiliųjų telefonų poziciją Lotynų Amerikoje. Per pastaruosius šešerius metus jos rinkos dalis padvigubėjo. Ji užima pirmąją vietą su iki 40 proc. rinkos dalimi Argentinoje, kuri yra dar viena svarbi žaidėja Lotynų Amerikoje. Taip pat „Lenovo“ mobilieji telefonai atsidūrė trečioje vietoje Šiaurės Amerikoje.
Tuo remdamasi „Lenovo“ pareiškė, kad didins investicijas Amerikos ir Europos rinkose ir išlaikys savo dalies augimą. Pavyzdžiui, Brazilijoje „Lenovo“ kasmet į mokslinius tyrimus ir plėtrą investuoja apie 200 mln. Brazilijos realų (40,9 mln. JAV dolerių). Dabar ji dirba su 14 Brazilijos tyrimų organizacijų ir mokyklų ir turi daugiau nei 1500 tyrėjų. Bendradarbiaujant su federaliniu universitetu buvo sukurta 5G tyrimų laboratorija.
Be to, „Lenovo“ mobilieji telefonai siūlo keletą unikalių funkcijų. Pavyzdžiui, jų telefonai yra pirmieji, palaikantys dvi itin nykstančias regionines vietines kalbas. Brazilijoje, kur daugelis telefonų vartotojų neturi banko sąskaitų, „Lenovo“ savo telefonuose integravo skaitmenines banko sąskaitas. Siekdama patenkinti vietinių vartotojų kvapų pageidavimus, „Lenovo“ net išleido du mobiliuosius telefonus, skirtus specifiškai Brazilijai.
„Lenovo“ daug investuoja į mobiliuosius telefonus. Uhane ji išleido 793,5 mln. dolerių gamyklai, galinčiai gaminti nuo 30 iki 40 mln. telefonų per metus. Prognozuojama, kad per finansinius metus, prasidėjusius balandžio 1 d., bendrovė visame pasaulyje parduos 80 milijonų mobiliųjų telefonų. 2020 m. „Lenovo“ grynasis pelnas padidėjo 53 proc. iki 395 mln. dolerių, o pajamos išaugo 22 proc. iki 17,2 mlrd. dolerių.
„Lenovo“ mobiliųjų telefonų verslas pirmą kartą per dešimt metų gavo pelno. Bendrovė turėjo pasitraukti iš daugelio rinkų už Kinijos ribų. Tai suteikė bendrovei pakankamai erdvės sutelkti dėmesį į rinkas, kurias ji laiko svarbiomis. „Mobilieji telefonai yra mūsų ilgalaikis prioritetas. Kai pradėsime gauti pelną ir mūsų verslas pajudės teisingu keliu, mes ir toliau investuosime į inovacijas, kanalus“, – pasidalino „Lenovo Holdings“.
Pastaruoju metu „Lenovo“ investicijos į mobiliuosius telefonus buvo didžiulės, o bendrovė sėkmingai dirbo Kinijoje ir kituose regionuose. Jos pardavimai Europoje, Lotynų Amerikoje ir Brazilijoje yra gana geri. Bendrovės mobiliojo ryšio verslas pirmą kartą per dešimt metų pasiekė pelno. Nepaisant kelių problemų, kompanija nesitraukia iš mobiliųjų telefonų rinkos.