Pernai praradusi milijoną vartotojų, „Netflix“ šį pavasarį grįžo su trenksmu. Pirmąjį šių metų ketvirtį bendrovės prenumeratorių skaičius pasiekė rekordinius 232,5 mln., paneigdamas pesimistines prognozes dėl reklamomis papildyto plano sėkmės.
„Netflix“ prenumerata su reklamomis dabar turi penkis milijonus aktyvių vartotojų per mėnesį, rašo „The Hollywood Reporter“. Srautinių transliacijų įmonė atskleidė, kad vidutinis prenumeratos su reklamomis vartotojų amžius yra 34 metai ir kad klientų skaičius nuo šių metų pradžios padvigubėjo.
Pasak vieno iš bendrovės generalinių direktorių Grego Peterso, daugiau nei 25 proc. užsiregistravusiųjų šalyse, kuriose pasiekiama prenumerata su reklamomis, pasirenka būtent ją.
Jis taip pat patvirtino, kad nepaisant reklaminių pertraukų, įtraukimo lygiai šioje prenumeratos opcijoje buvo maždaug tokie patys kaip ir kitose. Jo komentaras:
„Signalai yra daug žadantys: įtraukimas į mūsų reklamų planą yra panašus į mūsų sulyginamus planus be reklamų. Tai labai svarbu, nes viskas prasideda ir baigiasi ties vartotojais. Štai kodėl, nepaisant visos konkurencijos, „Netflix“ šiandien yra populiariausia srautinio transliavimo paslauga. Norint būti matomam reikia, kad žiūrėtų visi. Tai ir išskiria „Netflix“ – mes esame matomi.“
Prenumeratos su reklamomis duomenis įmonė paskelbė trečiadienio popietę. Uždarius rinkas, akcijų kaina pakilo iki 341,25 JAV dolerių, tačiau nuo to laiko ji vėl sumažėjo iki 340,20 JAV dolerių. Bus įdomu pamatyti rytojaus duomenis atsidarius rinkoms, ar bus daugiau kainų reakcijų dėl šių įvykių.