Šių metų sausį pradėta vidaus reklamos ekranų A.R.T. (Aktyvios Reklamos Tinklai) plėtra Latvijos rinkoje įgauna pagreitį – lietuviai kaimyninėje valstybėje jau įrengė 80 skystųjų kristalų ekranų prekybos centruose šalia kasų.
A.R.T. media kanalą valdanti bendrovė „Innovation Computer Group“ (ICG) iki 2007 metų pabaigos dar mažiausiai dviejuose Latvijos prekybos centruose įrengs vidaus reklamos plazminių ekranų tinklus.
Latvijos rinkoje, be lietuvių įmonės, reklama vidaus ekranuose užsiima vietinė kompanija „Market Media“. Visgi „Market Media“ pardavimai, palyginti su A.R.T., gerokai mažesni.
Pasak A.R.T. žiniasklaidos direktoriaus Sergejaus Dvoriakovo, naujausiais neurorinkodaros tyrimais yra nustatyta, jog daugiau kaip 50 procentų žmogaus smegenų darbo skiriama vizualinės informacijos apdorojimui. Tai, kaip ir palyginus nedideli ekranuose pasirodančių reklaminių pranešimų kaštai ir tyrimais įrodytas jų pastebimumas lemia įmonių, naudojančių vidaus ekranus reklamai, skaičiaus augimą. „Be to, reklaminės žinutės, rodomos ekranuose prekybos centruose, skatina lankytojus priimti sprendimą pirkti dar esant parduotuvėje“, - sako Sergejus Dvoriakovas.
Latvijoje A.R.T. media kanalą reklamai pasitelkia tokios kompanijos kaip „Unilever Baltic“, „Nestle Baltic“, „Masterfoods“, „Wrigley Baltic“, „Henkel“, „Acme“, „LG Electronics“, „Hansabanka“, „Tele2“, „Bitė“ ir kiti.