„Samsung“ gali būti didelė televizorių gamintoja, tačiau nuo 2015 m. OLED televizorių negamina. Įmonė tikėjo savo QLED panelių galimybėmis, kurios savo kaina ir kokybe yra daug artimesnės LCD panelėms. Bendrovė taip pat sparčiai plėtoja savo microLED technologiją, kuri, kaip manoma, vaizdo kokybe yra pranašesnė už OLED, tačiau vis dar yra pernelyg brangi ir prieinama tik su didžiausiomis įstrižainėmis.
Dabar atrodo, kad „Samsung“ nori laimėti daugiau laiko, kad microLED technologija subręstų, ir sieks užimti aukščiausios klasės televizorių rinką naudodama OLED technologijas. Siekdama šio tikslo bendrovė kreipėsi į LG.
Pasak „Reuters“, „Samsung“ ir LG sudarė sandorį, pagal kurį pastaroji 2024 m. pristatys 2 mln. 77 ir 83 colių aukščiausios klasės OLED panelių, 2025 m. – 3 mln. Šiuo metu apie 50 % OLED televizorių rinkos užima LG, o „Sony“ – 26 %. Be to, „Sony“ savo ekranų paneles taip pat gauna iš LG. Iš dalies priežastis, kodėl „Samsung“ taip drastiškai keičia savo strategiją, tikriausiai yra arši Kinijos konkurencija LCD segmente ir ne itin geri „Samsung“ 2023 m. I ketvirčio rezultatai.