„LG Electronics Inc.“ (LG) paskelbė, kad 2023 m. pirmojo ketvirčio pajamos sudarė 20,4 trilijono KRW (13,5 mlrd. eurų pagal vidutinį Europos centrinio banko ketvirčio kursą) – tai antros pagal dydį pirmojo ketvirčio pajamos, o veiklos pelnas siekė 1,5 trilijono KRW (1 mlrd. eurų) – tai trečias pagal dydį pirmojo ketvirčio pelningumas bendrovės istorijoje. Rekordiniai pardavimai atspindi bendrovės veiksmus, kuriais ji iš esmės pagerino savo verslo struktūrą ir veiklos efektyvumą, o pelningumui įtakos turėjo sudėtingos pasaulio ekonomikos sąlygos.
„LG Home Appliance & Air Solution Company“ pirmojo ketvirčio pajamos siekė 8,02 trilijono KRW (5,4 mlrd. eurų), o veiklos pelnas – 1,02 trilijono KRW (690 mln. eurų). Tai aukščiausios šio verslo padalinio pirmojo ketvirčio pajamos, o veiklos pelnas pirmą kartą viršijo 1 trilijono KRW (677 mlrd. eurų) pardavimus. Nuolatinį augimą daugiausia lėmė sparti B2B segmento plėtra, kurią skatino efektyviai energiją naudojančių šilumos siurblių ir energijos kaupimo sistemų pardavimai. LG pirmaujantys šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo sprendimai namams ir įmonėms pasižymi geromis eksploatacinėmis savybėmis ir energijos vartojimo efektyvumu, atspindinčiais dabartines Europos rinkos tendencijas, pagrįstas griežtesnėmis aplinkosaugos taisyklėmis. Atsižvelgdama į rinkos paklausą, bendrovė daugiausia dėmesio skirs savo aukščiausios klasės prietaisų konkurencingumui išlaikyti, taip pat sąnaudoms valdyti, kad padidintų pelningumą. Tikimasi, kad prietaisų verslas ir toliau augs sutelkdamas dėmesį į besiplečiantį B2B segmentą ir spartindamas paslaugų segmentą, įskaitant nuomos ir priežiūros paslaugų verslą, kuris per pastaruosius penkerius metus Pietų Korėjoje vidutiniškai augo 30 proc. per metus.
„LG Home Entertainment Company“ pirmojo ketvirčio pardavimai siekė 3,36 trilijono KRW (2,27 mlrd. eurų), o veiklos pelnas – 200,3 mlrd. KRW (135 mln. eurų). Pelningumas pagerėjo dėl efektyvaus veiklos sąnaudų valdymo patobulinus paklausos prognozavimą. Nepaisant mažesnės pasaulinės televizorių paklausos, kurią visų pirma lėmė sudėtingos ekonominės sąlygos Europoje, bendrovės pardavimai augant turinio ir paslaugų verslui, pagrįstam LG „webOS“ išmaniųjų televizorių platforma, didėjo, o veiklos konkurencingumas stiprėjo. Tikimasi, kad 2023 m. pradėti gaminti aukščiausios klasės produktai, kurių pagrindą sudaro tokie inovatyvūs produktai kaip „LG OLED evo“ televizorių modeliai, išlaikys bendrovės konkurencinį pranašumą. Taip pat tikimasi, kad „Lifestyle Screens“ ekranų, pasižyminčių išskirtiniu dizainu ir savybėmis, pristatymas padidins pardavimus ir paskatins aukščiausios klasės televizorių rinką. LG OLED „Objet Collection Posé“ televizorius šiais metais bus pristatytas daugiau nei 40 šalių.
„LG Vehicle component Solutions Company“ pirmojo ketvirčio pardavimai siekė 2,39 trilijono KRW (1,6 mlrd. eurų), o veiklos pelnas – 54 mlrd. KRW (36 mln. eurų). Šio verslo padalinio pirmojo ketvirčio pajamos buvo didžiausios per visą istoriją. Išlaikant praėjusių metų ketvirtojo ketvirčio pelningumo tempą, nuolatinės pastangos stiprinti pasaulinę tiekimo grandinę lėmė tolesnį pelningumo didėjimą pirmąjį ketvirtį, kai sukauptų automobilių dalių užsakymų vertė pasiekė 80 trilijonų KRW (54 mlrd. eurų). Prognozuojama, kad, nepaisant neapibrėžtumo, paveikusio visą pasaulio automobilių pramonę, elektrinių transporto priemonių paklausa didės. Bendrovė išlaikys savo konkurencinį pranašumą, remdamasi stabiliu asortimentu, kurį sudaro transporto priemonių informacijos ir pramogų sistemos, „e-Powertrain“, priekiniai žibintai ir išskirtiniai sprendimai.
„LG Business Solutions Company“ pirmojo ketvirčio pajamos pagerėjo ir siekė 1,48 trilijono KRW (1 mlrd. eurų), o veiklos pelnas – 65,7 mlrd. KRW (44 mln. eurų). Stabilų augimą lėmė aktyvus reagavimas į akademinio sezono paklausą konkurencingais produktais, įskaitant naujus „LG gram Ultraslim“ nešiojamuosius kompiuterius, be to, pagerėjo produktų konkurencingumas ir veiklos efektyvumas. Bendrovė planuoja sutelkti dėmesį į informacinių ekranų verslo plėtrą, kurdama pritaikytus sprendimus ir atrasdama potencialią klientų paklausą. Bendrovė taip pat planuoja sparčiau plėtoti naujus verslo segmentus, ypač Pietų Korėjoje, nes robotai („LG Future Park“ Gumi mieste) ir elektromobilių įkrovikliai („LG Digital Park“ Pyeongtaek mieste) visiškai integruojami į LG gamybos sistemas.