„Volvo Cars“ praneša apie 51 976 automobilių pardavimus pasaulyje balandžio mėn., o tai yra 10 procentų daugiau nei prieš metus. Per pirmuosius keturis 2023 m. mėnesius bendrovė pardavė 214 914 automobilių, kas yra 10 proc. daugiau nei ankstesniais metais.
Įkraunamų elektromobilių pardavimų augimas šiek tiek didesnis, bet skaičiai nėra stebinantys. Praėjusį mėnesį „Volvo“ pardavė 20 628 įkraunamus modelius, o tai 14 procentų daugiau nei prieš metus ir sudaro beveik 40 procentų bendros apimties.
Svarbiausia, kad vien elektrinių automobilių pardavimas beveik padvigubėjo iki 8830 (88 proc. daugiau nei ankstesniais metais), o tai sudaro 17 procentų visos pardavimų apimties. Šis skaičius vis labiau artėja prie panašaus įkraunamų hibridinių automobilių pardavimo rodiklio, kuris, beje, ir toliau mažėja (balandžio mėn. 12 proc. – iki 11 798).
„Volvo Recharge“ rezultatai:
- Elektromobiliai su baterija: 8,830 (pakilo 88 %) ir 17.0 % dalis;
- Įkraunami hibridiniai elektromobiliai: 11,798 (sumažėjo 12 %) ir 22,7 % dalis;
- Viso: 20,628 (pakilo 14 %) ir 39,7 % dalis.
Iki šiol šiais metais „Volvo“ įkraunamų automobilių pardavimas viršijo 88 000 (30 proc. daugiau nei ankstesniais metais), o tai taip pat sudaro 41 proc. bendros apimties.
„Volvo Recharge“ pardavimai per metus:
- Elektromobiliai su baterija: 38,899 (pakilo 137 %) ir 18,1 % dalis;
- Įkraunami hibridiniai elektromobiliai: 49,132 (sumažėjo 4,5 %) ir 22,9 % dalis;
- Viso: 88,031 (pakilo 30 %) ir 41,0 % dalis.
Palyginimui, 2022 m. „Volvo“ pardavė daugiau nei 205 000 įkraunamų elektromobilių (palyginti su beveik 190 000 2021 m.), o tai sudarė trečdalį bendros apimties.
Šiais metais „Volvo Recharge“ automobilių pardavimas gali viršyti 250 000, o gal net 300 000, jei augimas paspartės iki 50 proc.
Geografiškai, kaip įprasta, daugiausia „Volvo“ įkraunamų automobilių parduota Europoje – balandį jų buvo 13 016 (28 proc. daugiau nei ankstesniais metais), kur jie sudaro 63 procentus bendros apimties.
Jungtinėse Valstijose balandį įkraunamų automobilių pardavimas, lyginant su ankstesniais metais, sumažėjo 33 procentais iki 2946. Tai sudaro apie 31 procentą visų pardavimų.
Tuo tarpu įkraunamų elektromobilių pardavimas Kinijoje išaugo 86 procentais iki 1260 (apie 10 procentų bendros apimties).
Kalbant apie modelius, „Volvo“ asortimentą sudaro du visiškai elektriniai modeliai – „Volvo C40 Recharge“ ir „Volvo XC40 Recharge“. Balandį bendrovė pardavė 5625 elektrinius XC40 ir 3205 C40. Abu modeliai netrukus gaus naujas, daugiau galimybių turinčias versijas (JAV ypač įdomi bus versija su galinių ratų pavara).
Tikimasi, kad „Volvo“ toliau plės įkraunamų automobilių, ypač visiškai elektrinių, pardavimą. Kitas svarbus projektas bus didelis visureigis „Volvo EX90“ su 111 kilovatvalandžių (kWh) akumuliatoriumi. Tiems, kurie nori mažesnių automobilių, bendrovė užsiminė apie mažesnį krosoverį EX30.