Kinijos automobilių gamintojo BYD metai prasidėjo lėtai, nes sausio mėnesio pardavimai augo itin sunkiai. Nesvarbu, ar tai buvo dėl „Tesla“ kainų mažinimo, ar dėl klientų, kurie vis dar nebuvo pasiruošę naujiems pirkiniams.
Kaip bebūtų, vasariui įsibėgėjus pardavimai išaugo ir toliau didėjo. Tiek, kad balandį BYD pardavė dvigubai daugiau elektrifikuotų automobilių nei pernai tuo pačiu metu.
Bendrovė taip pat turėjo pakoreguoti savo kainas, tai buvo neišvengiama, tačiau galiausiai pardavė net 42 202 vienetų „BYD Qin“, o „BYD Yuan“ liko antroje vietoje su 39 160 vienetų. Tai tik du NEV modeliai per vieną mėnesį. „BYD Qin“ pardavimai šoktelėjo beveik 80 %, palyginti su praėjusių metų balandžio mėn., o „BYD Yuan“ užfiksavo beveik 160 % padidėjimą.
„BYD Song“ transporto priemonių šeimai sekėsi ne taip gerai – jos pardavimas sumažėjo iki 8100 transporto priemonių, o tai yra 3 kartus mažiau nei pernai ir 5 kartus mažiau nei praėjusį mėnesį. Įmonės laimei, „BYD Dolphin“ padėjo išgelbėti situaciją – 30 462 automobiliai rado naujus savininkus – tai dar vienas daugiau nei 150 % pardavimų padidėjimas, lyginant su praėjusių metų balandžiu.
Tiek „BYD Han“, tiek „BYD Tang“ rodo stabilius ir patikimus rezultatus, o jų pardavimai atitinkamai siekia 14 329 ir 11 759 vienetų. Šie modeliai nefiksuoja revoliucinių pardavimų, tačiau skaičiai vis dar nuolat auga.
Tarp kitų už Kinijos ribų mažiau žinomų modelių, „Frigate 07“ buvo parduodamas nuo praėjusių metų gruodžio ir jo pardavimai taip pat auga – balandį buvo pristatytos 10 003 transporto priemonės, t.y. beveik 23 proc. daugiau nei kovo mėn. ir dvigubai daugiau nei sausio mėn. Tuo tarpu „BYD Seal“ nebuvo parduota tiek vienetų, kiek norėtų bendrovė, nes nuo sausio mėnesio kas mėnesį parduodama tik apie 6000 transporto priemonių.
Ką tik išleistam „BYD Seagull“ mėnuo buvo įtemptas – parduota 1500 transporto priemonių, tačiau į šią statistiką reikia pažvelgti atidžiau. Jei tie pardavimai būtų paskirstyti per visą mėnesį – BYD reikėtų sunerimti. Laimei, „Seagull“ startavo puikiai, nes tie 1500 vienetų buvo parduoti vos per 4 dienas – transporto priemonė pasirodė prekyboje balandžio 26 d.
Galiausiai turime „BYD Denza“ šeimą – vieną pirmųjų elektrinių daugiafunkcių automobilių rinkoje ir naują prašmatnų visureigį. Kadangi visureigis N7 vis dar nėra parduodamas, atstovauti šeimai belieka D9 ir jis puikiai atlieka savo darbą. Balandžio mėnesį daugiafunkcės transporto priemonės buvo parduota 10 526 vienetų, kas rodo stabilų augimą. Prekyboje jis pasirodė gruodį ir tą mėnesį buvo parduota 6 000 vienetų.
Apskritai, BYD yra jėga, su kuria reikia skaitytis. Bendrovė vien balandį pardavė 209 467 automobilių – tai yra beveik dvigubai daugiau nei 2022 metų balandį. Nors jos mėnesinis augimas buvo tik 1,5 proc., tai vis tiek rodo didžiulį elektrifikuotų automobilių skaičių, randančių naujus namus. Nors Kinija yra didžiulė automobilių rinka, esant tokiam greičiui, ją 100 % užpildys elektriniai automobiliai dar ilgai iki to, kai likęs pasaulis pasieks 50 proc. elektrifikacijos.