Nors Kinijos bendrovei „Huawei“ yra pritaikytos JAV sankcijos, tačiau tai nesustabdo jų nuo naujų telefonų kūrimo. Dar visai neseniai, debiutavo naujieji „Huawei P60“ serijos išmanieji telefonai, o dabar aiškėja ir gerėjanti kompanijos situacija.
„Omdia“ neseniai paskelbė ataskaitą apie pasaulinę mobiliųjų telefonų rinką pirmąjį šių metų ketvirtį. Per ketvirtį pasaulinės išmaniųjų telefonų siuntos sumažėjo 12,7 proc. lyginant su ankstesniais metais ir 11,1 proc. lyginant su ankstesniais mėnesiais.
Kalbant apie prekių ženklus, iš populiariausiųjų dešimtuko tik „Huawei“ skaičiai smarkiai išaugo, lyginant su praėjusiais metais. Ataskaitoje atskleidžiama, kad bendrovės siuntų augimo tempas siekia 14,3 proc., siuntų dalis – 2 proc., o siuntų apimtis – 6,5 mln. Agentūra pabrėžia, kad nors „Huawei“ siuntos mažėjo du ketvirčius iš eilės, lyginant su prieš metus buvusia situacija, bendrovė dabar yra santykinai geresnėje padėtyje.
Beveik visų kitų prekės ženklų skaičiai sumažėjo dvigubai, lyginant su pernai rodytais rezultatais. Tik „Apple“ skaičiai išliko tokie patys, kaip ir pirmąjį praėjusių metų ketvirtį. Kalbant apie nuostolius, „Realme“ skaičiai mažėjo labiausiai, tiek per metus, tiek per ketvirtį.
Pagal savo siuntų apimtį, „Samsung“, „Apple“, „Xiaomi“, „Oppo“, įskaitant „OnePlus“, ir „Vivo“ patenka į geriausių penketuką. 6–10 vietose turime „Transsion“, „Honor“, „Motorola“, „Realme“ ir „Huawei“. Gana įdomu, kad „Huawei“ yra 10 geriausių sąraše, nepaisant visų problemų, su kuriomis ji susidūrė.
Kinijos technologijų milžinė pastaraisiais metais buvo vienas sparčiausiai augančių išmaniųjų telefonų gamintojų. Tačiau nuo 2019 metų bendrovės pardavimai dėl įvairių veiksnių buvo gana prasti. Tam tikrą vaidmenį tame atliko COVID-19, tačiau pagrindinė priežastis yra įtampa tarp JAV ir Kinijos. Suprantama, visi žinome, kad „Huawei“ pritaikytos sankcijos, o tai nepalengvina įmonės reikalų. Tačiau dabar „Huawei“ yra palyginti geresnėje padėtyje.
„Huawei“ pardavimų rezultatams nuo 2019 metų didelę įtaką padarė įvairūs veiksniai, įskaitant JAV prekybos apribojimus, tiekimo grandinės sutrikimus ir COVID-19 pandemiją. Nepaisant šių iššūkių, kompanija ir toliau išlaikė tvirtas pozicijas Kinijos rinkoje, kurioje ji išlieka populiariausiu išmaniųjų telefonų prekės ženklu.
Ateityje „Huawei“ turės rasti būdų, kaip įveikti JAV prekybos apribojimų ir tiekimo grandinės sutrikimų keliamus iššūkius, taip pat investuoti į mokslinius tyrimus ir plėtrą, kad išliktų konkurencinga pasaulinėje išmaniųjų telefonų rinkoje. Nors pastaraisiais metais bendrovės pardavimų rezultatai buvo ženkliai prastesni, jos novatoriškos technologijos ir stiprus prekės ženklo pripažinimas rodo, kad ji gali atsigauti ir susigrąžinti savo, kaip vieno iš pirmaujančių išmaniųjų telefonų gamintojų, pozicijas pasaulyje.