Elektromobilių populiarumas auga kiekvieną dieną, o viena iš pagrindinių to priežasčių – dėl tobulėjančių technologijų mažėjančios gamybos sąnaudos. Tokių transportų kaina tampa vis patrauklesnė ir pirkėjai vis labiau linksta prie būtent tokių automobilių.
Lyginant su automobiliais, kurie aprūpinti vidaus degimo varikliais, elektromobiliai turi daug pranašumų, todėl jie tampa vis patrauklesni, ypač jų kainoms tampant konkurencingesnėmis. Tokia situacija sukuria puikią galimybę įmonėms, veikiančioms šiame sektoriuje, arba toms, kurios dar tik svarsto žengti į rinką.
Kinijos bendrovė BYD, kuri jau seniai žino, kaip pasinaudoti tokiomis galimybėmis, neseniai paskelbė savo 2023 metų tikslus. Kompanijos generalinio direktoriaus Li Yunfei teigimu, šiais metais įmonė turi itin ambicingų planų ir ketina parduoti 3 mln. elektrinių automobilių.
BYD prekės ženklo ir viešųjų ryšių generalinis direktorius Li Yunfei neseniai pasidalino informacija, kad bendrovė Šanchajaus automobilių parodoje pristatė savo naujus prekės ženklus, įskaitant „Dynasty“, „Ocean“, „Tengshi“ ir „Yingwang“. Yunfei taip pat paskelbė, kad BYD siekia 2023 metais parduoti 3 milijonus transporto priemonių vidaus ir tarptautinėse rinkose.
Per pastarąjį dešimtmetį BYD daug investavo į tyrimus ir plėtrą, įdarbino 70 tūkst. mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros darbuotojų ir pateikė daugiau nei 40 000 patentų. Sustabdžiusi tradicinių transporto priemonių gamybą dar 2022 metų kovo mėnesį, BYD pristatė naujas technologijas, tokias kaip akumuliatoriaus ir transporto priemonės kėbulo integravimas ir efektyvesnės hibridinės sistemos.
Siekdama patenkinti skirtingus klientų poreikius, įmonė taip pat pasitelkė kelių prekės ženklų strategiją. BYD prekės ženklas orientuotas į transporto priemones, kurių kaina mažesnė nei 40–45 tūkst. JAV dolerių. „Tengshi“ modeliai orientuojasi į 55–90 tūkst. tūkst. dolerių prabangių automobilių rinka, F prekės ženklas taikosi į 90–120 tūkst. JAV dolerių individualizuotą rinką, o „Yingwang“ tikslas yra aukščiausios klasės rinka, kur kaina prasideda nuo 120 tūkst JAV dolerių.
„Yingwang“ bus pradėti pristatyti klientams iki šių metų trečiojo ketvirčio pabaigos. F prekės ženklo pavadinimą ir logotipą ketinama atskleisti gegužės–birželio mėnesiais, pirmasis šio prekės ženklo modelis bus pristatytas Čengdu automobilių parodoje, o prekyba startuos paskutinįjį metų ketvirtį. Laikas parodys, ar visos šios pastangos padarys įmonę dar sėkmingesnę.