Išlaikant į vertę orientuotą pardavimo politiką, „Renault“ pardavimas visame pasaulyje pasiekė 354 545 vienetus* (lengvųjų ir lengvųjų komercinių automobilių), t. y. 9 % daugiau nei 2022 m. I-ąjį ketvirtį.
Europoje „Renault“ rinkos dalis siekia 6,2 % (+0,2 punkto, palyginti su 2022 m. I-uoju ketvirčiu) ir sudaro 231 125 vienetus (lengvųjų ir lengvųjų komercinių automobilių). Kaip ir 2022 m., prekių ženklas daro didelę pažangą didelės vertės segmentuose – augančioje elektrifikuotų** automobilių rinkoje, C segmente, mažmeninėje rinkoje ir lengvųjų komercinių automobilių versle.
Elektrifikuotų automobilių rinkos augimas
Elektrifikuotų automobilių rinkoje „Renault“ išlaikė lyderės pozicijas – parduota 24 % daugiau, t. y. 61 tūkst. automobilių.
Elektrifikuotas asortimentas (BEV ir hibridinės pavaros transporto priemonės) 2023 m. sudarys 38 % „Renault“ lengvųjų automobilių pardavimo Europoje, kai rinkos vidurkis siekia 34 %.
Pirmasis ketvirtis buvo sėkmingas visiškai hibridinėms transporto priemonėms (HEV) – jų pardavimas padidėjo 42 % iki 38 400 vienetų. Ši technologija, kuri labai paklausi privačių klientų gretose, sudaro 60 % „Arkana“ pardavimo ir 67 % naujojo „Austral“ pardavimo.
„Renault“ elektromobilių registravimas Europoje išaugo 15 % ir pasiekė 20 tūkst. automobilių. „Megane E-Tech Electric“, modelis, kuris bus parduodamas visus 2023 m., pirmąjį ketvirtį siekė daugiau kaip 11 tūkst. vienetų pardavimą. Tai geriausiai parduodama elektrinė transporto priemonė savo segmente Prancūzijoje.
Didelės vertės verslo augimas
C segmento automobilių Europoje „Renault“ pardavimas auga 51 % ir sudaro daugiau kaip 62 tūkst. registracijų. Be „Megane E-Tech Electric“, toliau sėkmingai populiarėja modelis „Renault Arkana“, kurio 2023 m. I-ojo ketvirčio pardavimas jau siekia daugiau kaip 18 500 vienetų. Naujojo „Renault Austral“ įvedimas į rinką vyksta sėkmingai: 2023 m. I-ąjį ketvirtį parduota 15 500, o nuo pardavimo pradžios 2022 m. lapkritį – 22 400 vienetų.
Esant ribotam tiekimui, „Renault“ vis tiek pasiekia savo mažmeninės prekybos tikslą ir išlaiko optimalų jo lygį – daugiau kaip kas antra transporto priemonė parduodama privatiems klientams. 2023 m. I-ojo ketvirčio mažmeninės prekybos asortimentas sieks 54 %, t. y. 10 punktų daugiau nei rinkos vidurkis (44 %).
Lengvųjų komercinių transporto priemonių rinkos augimas„Renault“ yra Europos furgonų rinkos lyderė, pasiekusi puikius rezultatus – rinkoje, išaugusioje 8 %, pardavimas augo 32 % (68 486 pardavimai). Tokius dinamiškus rezultatus lėmė trijų pagrindinių produktų, – „Kangoo“ (+36 %), „Master“ (+20 %) ir „Trafic“ (+43 %) – lyderių savo segmentuose, sėkmė.
Jau 12 metų su modeliais „Kangoo“ ir „Master“ tapęs elektrifikuotų komercinių transporto priemonių pradininku, prekių ženklas ir toliau tęs šią dinamiką, pristatydamas „Trafic Van E-Tech“ ir iki metų pabaigos pristatydamas naują elektrinį furgoną.
„Renault“ pelningumas auga dėl sėkmingų modelių pristatymų didelės vertės segmentuose („Arkana“, naujasis „Austral“ ir „Megane E-Tech Electric“). Tikimės, kad šią dinamiką pavyks pagreitinti pradėjus gaminti naująjį „Espace“, – sakė Fabrice Cambolive, „Renault“ prekių ženklo vykdomasis direktorius
* Visa statistika nurodyta be pardavimo Rusijoje.** Įskaitant elektromobilius (EV), hibridinius (HEV) ir laidu įkraunamus hibridinius (PHEV) automobilius, neįskaitant lengvųjų hibridų (MHEV).