Tikimasi, kad po staigaus kritimo 2022 m. pasaulinė asmeninių kompiuterių žaidimų techninės įrangos rinka per ateinančius kelerius metus atsigaus, nepaisant nuolatinės recesijos baimės ir masinių atleidimų. „Jon Peddie Research“ (JPR) teigia, kad iki 2025 m. šios pramonės šakos bendros pajamos padidės 5 mlrd. dolerių.
Prognozuojama, kad 2025 m. kompiuterinių žaidimų techninės įrangos pramonės bendros pajamos sieks 47,1 mlrd. dolerių, t. y. daugiau nei 12 % daugiau nei 2022 m., kai jos siekė 42,0 mlrd. dolerių. Vis dėlto tikimasi, kad artimiausiu metu situacija išliks prasta, šiais metais rinka dar labiau susitrauks ir nukris iki 37,3 mlrd. dolerių, t. y. beveik 5 mlrd. dolerių mažiau nei pernai.
Tyrimas taip pat atskleidė, kad prasidėjus atsigavimo procesui didžiausias augimas bus pasiektas aukštesnės klasės ir pradinio lygio segmentuose, o vidutinės klasės segmentas ir toliau mažės. Tikimasi, kad aukščiausios klasės kategorija išaugs 17 % – nuo 22,9 mlrd. dolerių 2022 m. iki 26,8 mlrd. dolerių 2025 m., o pradinio lygio kategorija per tą patį laikotarpį esą išaugs nuo 5 mlrd. dolerių iki 7,3 mlrd. dolerių.
Tuo tarpu vidutinės klasės segmentas turėtų jausti spaudimą iš abiejų rinkos galų ir 2022-2025 m. sumažėti nuo 14,0 mlrd. iki 12,9 mlrd. dolerių. Tikimasi, kad 2023 m. vidutinės klasės rinkos pajamos sieks 11,4 mlrd. dolerių, t. y. 2,6 mlrd. dolerių mažiau nei pernai.
Pasak JPR prezidento Jon Peddie, tikimasi, kad „Intel“ įėjimas į diskrečiųjų vaizdo plokščių rinką su ARC, taip pat AMD sprendimas sumažinti kai kurių savo kadaise buvusių vidutinės klasės vaizdo plokščių kainas artimiausiais metais padės padidinti pradinio lygio rinką.
Pasak JPR vyresniojo žaidimų technologijų analitiko Ted Pollak, gerėjanti makroekonominė aplinka padės rinkai atsigauti per ateinančius porą metų. Prie augimo prisidės ir mažėjančios didelės skiriamosios gebos itin plačių monitorių kainos, o tai turėtų padėti juos išpopuliarinti tarp paprastų žaidėjų.