Pastaruosius keletą metų augo ne tik kompiuterių, bet ir dėvimųjų įrenginių pardavimai. Tačiau praėjusių metų paskutinysis ketvirtas buvo tiesiog katastrofiškas, atskleidžia naujausia pardavimų statistika.
Internete pasirodė naujausia „Canalys“ rinkos analizė, kuri atskleidžia, jog dėvimųjų įrenginių pardavimai praėjusių metų pabaigoje buvo tiesiog tragiški. Skelbiama, jog spalio – gruodžio mėnesiais buvo parduota 50 mln. tokių įrenginių, kas yra net 18 proc. mažiau nei analogišku periodu 2021 metais.
Visi penki didieji gamintojai skaičiavo gerokai mažesnius pardavimus, lyginant su 2021 metais, o vienintelė „Apple“ sugebėjo užfiksuoti didesnius ketvirčio rezultatus. JAV technologijų bendrovė praėjusių metų paskutinio ketvirčio metu pardavė 17 proc. mažiau išmaniųjų laikrodžių, tačiau metiniai rezultatai buvo 5 proc. didesni.
„Apple“ praėjusių metų pabaigoje pardavė 13,8 mln. išmaniųjų laikrodžių, o bendri metiniai pardavimai pasiekė 41,4 mln. ribą. 2021 metais bendrovė realizavo 39,4 mln. dėvimųjų įrenginių. Antroje vietoje pagal 2022 metų ketvirto ketvirčio rezultatus – „Google“, kuri metinėje perspektyvoje užėmė tik penktąją vietą.
„Google“ paskutiniojo praėjusio metų ketvirčio metu pardavė 4 mln. dėvimųjų įrenginių, o tai yra 25 proc. mažiau nei 2021 metais. Metiniai bendrovės pardavimai siekė 11,8 mln., kas yra 22 proc. mažiau nei ankstesniais metais. Trečioje vietoje pagal ketvirčio rezultatus – Kinijos milžinė „Xiaomi“, kuri pagal metinius pardavimus užėmė antrąją poziciją.
Pranešama, jog „Xiaomi“ paskutinio ketvirčio metu pardavė 3,6 mln. dėvimųjų įrenginių, o tai yra net 46 proc. mažiau nei 2021 metais. Verta pastebėti, kad tai didžiausias pardavimų mažėjimas tarp penkių didžiųjų gamintojų. Tragiškai pasibaigė ir visi 2022 metai – nors „Xiaomi“ ir išliko antroje pozicijoje, tačiau pardavė net 41 proc. mažiau dėvimųjų įrenginių.
Pagal paskutinio praėjusių metų ketvirčio rezultatus – ketvirtoje vietoje „Huawei“, kurios produktus įsigijo 3,2 mln. pirkėjų. Kinijos bendrovė rikiuojasi trečioje vietoje ir pagal metinius pardavimus, kurie perkopė 15,2 mln. ribą, nepaisant 21 proc. mažesnių pardavimų. Penktoje vietoje pagal ketvirčio rezultatus ir ketvirtoje pagal metinius pardavimus – Pietų Korėjos milžinė „Samsung“.