Kinijos automobilių gamintojai vis aktyviau dalyvauja elektromobilių rinkoje, o siekdami pritraukti pirkėjų dėmesį siūlo ir itin įdomius sprendimus. Kartais gali pasirodyti, kad kinai turi specialų idėjų šulinį, kuriame ne tik įdomiausi sprendimai, tačiau ir paslaptys, kaip sukurti tokius pigius produktus.
Pigesnės transporto priemonės patinka ne visiems, o tai puikiai iliustruoja naujausias Turkijos valdžios sprendimas. Šioje šalyje buvo įvestas papildomas 40 proc. tarifas, kuris taikomas tik elektriniams automobiliams iš Kinijos. Toks nutarimas buvo priimtas praėjusį penktadienį. Aiškėja ir priežastys, nulėmusios tokį Turkijos valdžios sprendimą.
Papildomas apmokestinimas bus taikomas tik tiems elektromobiliams, kurie importuojami iš Kinijos, o pagrindinė priežastis – pavojus vietinei elektrinių automobilių pramonei. Sprendimas priimtas tuo metu, kai pasaulinė elektromobilių rinka auga, o Kinija tapo pagrindine šių transporto priemonių gamybos žaidėja. Tikimasi, jog dėl šio sprendimo išaugs Kinijoje gaminamų automobilių kainos, o tai sukurs sąlygas ir vietiniams gamintojams, kurie galės lengviau žengti į rinką ir pasiūlyti konkurencingus produktus.
Tiesa, šis žingsnis taip pat gali būti vertinamas kaip bandymas sumažinti Turkijos prekybos su Kinija deficitą, kuris jau kurį laiką kėlė susirūpinimą vyriausybei. Net neabejojama, jog toks sprendimas turės nemažos įtakos Turkijos elektromobilių rinkai ir gali nulemti esminius pokyčius konkurencinėje kovoje.
Verta pastebėti, jog dėl įvairiausių vyriausybių taikomų lengvatų, elektromobilių populiarumas kiekvienais metais auga. Daugelis gamintojų vis labiau koncentruojasi būtent į šių transporto priemonių gamybą, jog pavyktų patenkinti rinkoje esančią paklausą. Tolimesnėje technologinėje pažangoje ir didėjant vartotojų susidomėjimui, tikėtina, kad elektromobilių populiarumas ateinančiais metais ir toliau augs.